Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: یک بازی پربرخورد و فیزیکی را برابر فولاد انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز حساس این بازی را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: فولاد هم مقابل ما نمایش بسیار خوبی داشت. این تیم یکی از تیم های خوب لیگ امسال است و سعی می کرد مقابل ما برنده باشد اما مهم این بود که ما توانستیم سه امتیاز را در پایان بازی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی پور در مورد گل زیبایی که به ثمر رساند، گفت: خوشحالم که توانستم باعث پیروزی استقلال شوم و گل ۳ امتیاز ی را به حریف بزنم. این گل حاصل زحمات همه تیم بود و تمامی بازیکنان در این گل نقش بسزایی داشتند.

هافبک تیم استقلال در پاسخ به این سوال که «آیا مشکلات مالی دارید یا خیر؟» افزود: مدیران استقلال در حال رسیدگی به این موضوع هستند. من هفته پیش هم در این خصوص صحبت کردم و فکر می کنم دیگر نیازی نباشد در این مورد حرفی بزنم.

وی در پاسخ به این پرسش که «فکر می کنید می توانید در پایان فصل قهرمان شوید؟» گفت: هنوز تا پایان لیگ امسال راه زیادی باقی مانده است. بازی های سختی در پیش داریم و به طور حتم اگر فکر کنیم که از الان قهرمانیم اشتباه بزرگی کرده ایم. روزهای سختی در پیش خواهیم داشت اما با وحدت و یکدلی که در تیم وجود دارد تلاش می کنیم تا دیدارهای بعدی خود را هم با پیروزی به پایان برسانیم.

مهدی پور در پایان خاطرنشان کرد: این برد حساس را به هواداران تبریک می گویم اما باید پیروزی برابر فولاد را فراموش کرده و خود را آماده دیدارهای بعدی کنیم تا بتوانیم در آن بازی ها هم برنده از زمین خارج شویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی مهدی پور تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان مهدی مهدی پور مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد