Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:22:08 GMT

تب ناتمام رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۵۱۲۵

تب ناتمام رونمایی می‌شود

ایسنا/قم مدیرعامل انتشارات حماسه یاران از رونمایی کتاب تب ناتمام در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهر قم خبر داد.

حاج حسین کاجی، مدیرعامل انتشارات حماسه یاران، هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مقام بلند مادران شهدا دانست و عنوان کرد: کتاب تب ناتمام روایت زندگی خانم شهلا منزوی، مادر جانباز شهید حسین دخانچی است که به‌تازگی توسط انتشارات حماسه یاران به مرحله چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: زندگی این بانو نه‌تنها به‌عنوان یک مادر شهید درخور توجه است، بلکه ایشان را باید مظهری از فداکاری، ایثار و صبر دانست؛ زیرا خانم منزوی ۱۷ سال صبورانه و سرشار از عشق و عاطفه، فرزند جانباز قطع نخاع گردن خود را پرستاری می‌کند.

کاجی با اشاره به کتاب تب ناتمام ادامه داد: این کتاب که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت به قلم توانای خانم حسینی مهرآبادی نوشته شده و در آن تصویر یک زن مسلمان و اصیل ایرانی و به معنای واقعی مادر، به‌خوبی نشان داده می‌شود.

وی گفت: مراسم رونمایی از این کتاب جمعه ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ پس از نماز مغرب و عشا ساعت ۱۸.۳۹ با حضور خانواده شهید نویسنده کتاب و جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، اصحاب رسانه و اهل قم و علاقه‌مندان به فرهنگ جهاد و شهادت در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهر قم برگزار خواهد شد.

به گفته کاجی در برپایی این مراسم علاوه بر انتشارات حماسه یاران، کنگره ملی شهدای استان قم، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم وگردان خط شکن سیدالشهدا مشارکت داشته‌اند.

 شایان‌ذکر است شهید حسین دخانچی سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر قطع نخاع می‌شود و پس از تحمل ۱۷ سال درد و رنج جانبازی در سال ۱۳۸۱ به شهادت می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رونمایی کتاب انتشارات حماسه یاران تب ناتمام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام  فردا  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم  پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس  از مسجد  حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر بخاک سپرده  می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام