Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سید علی احمد زاده شامگاه چهارشنبه در آستانه سالروز نهم دیماه ۸۸ با انتشار پیامی ، افزود: ملت بزرگ وتاریخ ساز ایران اسلامی،هماره دل درگرو مبانی اصیل و مفاهیم بلند دینی داشته و بصیرت ،عقلانیت و ذکاوت سیاسی الهی خود را از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به رخ دنیا کشیده اند.

وی اضافه کرد: پیوند عمیق و آگاهانه مبتنی بر اعتقاد راسخ دینی ملت بصیر مان با شجره طیبه ولایت ،برکات بیشماری را برای ایران قوی به ارمغان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه این پیام آمده است: رشد و پیشرفت همه جانبه ایران بزرگ و درخشش آن در عرصه بین المللی محصول تعصب دینی،حساسیت عقل مدارانه و هوشیاری در دفاع از تمامیت جغرافیای  اعتقادی و ایمانی این مردم ولایی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خاتمه پیام خود  روز نهم دی ماه  را روز بصیرت و پیوند امت با ولایت را گرامی داشته، و تاکید کرده است که به  آگاهی، هوشیاری، ولایت پذیری و بصیرت مردم عزیز ایران و استان کهگیلویه وبویراحمد خاضعانه احترام می گذارم.

برچسب‌ها دهه بصیرت کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهه بصیرت کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دهه بصیرت کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس