Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید افشین ذورقی اظهار داشت :‌ اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی مدیون خون شهدای جمهوری اسلامی ایران است که گاهی این افتخار در دوران جنگ تحمیلی رزق و نصیب آنها شد و گاهی در سنگر صیانت از حرم آل الله و دفاع از حرم این توفیق حاصل گردید.

معاون پارلمانی رییس جمهوری ضمن تفقد و دلجویی از خانواده این شهید با همسر و سه فرزند این شهید گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانعلی سنگدوینی ، غلامرضا منتظری نمایندگان گرگان در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار حضور داشت. 

به گزارش ایرنا ، شهید مدافع حرم «افشین ذورقی بحری» هشتمین شهید مدافع حرم گلستان است که در ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ در مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در بدو ورود به گلستان مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان گلستان قرار گرفت.

سخنرانی در تجمع یوم الله ۹ دی، دیدار با خانواده شهدا، گفتگو با جمعی از روحانیون اهل سنت و دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان از جمله برنامه‌های فردا پنجشنبه معاون پارلمانی رییس جمهور در گلستان است.

برچسب‌ها استان گلستان گرگان معاون پارلمانی رییسی جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان گرگان استان گلستان گرگان معاون پارلمانی رییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم

استاندار ایلام گفت: شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت_ هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، در دیدار با خانواده شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدشفیع فیضی‌زاده» اظهار کرد: هر چه داریم از برکت وجود شهدا است و شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

وی افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند، این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.

استاندار ایلام اضافه کرد: بعد از ۴۱ سال پیکر این شهید والامقام تفحص شد و این خانواده چشم به راه نیستند، خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند و باید همواره قدردان آنها باشیم.

بهرام‌نیا با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در مقطع جوانی از مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 750470

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم