Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر علی ولی منش چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر ‌و شهردار ملاثانی افزود:مجوز ساخت این درمانگاه‌ها در شهرهای باوی(ملاثانی) ، باغملک، رامشیر، اروندکنار، گتوند ، هندیجان و مسجدسلیمان از سازمان تامین اجتماعی دریافت شده است.
وی گفت:هم اکنون برای ساخت این درمانگاه‌ها  در حال تامین زمین و جانمایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه شهرستان باوی جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر بیمه شده دارد و تنها دارای یک مرکز درمانی است افزود: ساخت درمانگاه جدید تامین اجتماعی می‌تواند بسیاری از مشکلات بیماران این منطقه کم برخوردار را حل کند.
ولی منش اظهار داشت:به زودی ساخت درمانگاه شهر ملاثانی(باوی)عملیاتی می‌شود و در زمان حاضر در مراحل اول و دوم انجام مناقصه است.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی یک سازمان مشتری مدار است گفت:متاسفانه ویروس کرونا وهمه گیری گسترده این بیماری در کشور باعث تعطیلی بسیاری از کارگاه‌ها و بیکار شدن کارگران شده  که این تعطیلی ها و برقراری مقرری بیکاری برای کارگران به سازمان تامین اجتماعی ضرر و زیان زیادی وارد کرده است.
در این نشست اعضای شورای شهر و شهرداری ملاثانی آمادگی خود را برای تسریع در ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان باوی در ۲۵کیلومتری شمال اهواز اعلام کردند.
به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ، این مدیریت هم اکنون ۱۱پروژه عمرانی در مراکز درمانی (ملکی) استان در دست انجام دارد و تعدادی از این پروژه ها آماده بهره برداری است.
۳۱درمانگاه ، بیمارستان ، دی کلینیک و پلی کلینک وابسته به تامین اجتماعی خوزستان فعال هستند.
قرار است بیمارستان ۲۴۰تختخوابی تامین اجتماعی آبادان شهریور ماه ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.
حدود۲.۵میلیون نفر از جمعیت ۴.۷میلیون نفری خوزستان زیرپوشش تامین اجتماعی هستند.

برچسب‌ها تامین اجتماعی مسجدسلیمان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی مسجدسلیمان خوزستان تامین اجتماعی مسجدسلیمان خوزستان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل

رئیس اداره تامین اجتماعی آران و بیدگل از رشد ۶ درصدی بازنشستگان تامین اجتماعی در آران و بیدگل خبر داد و گفت: ۷۲۴ میلیارد تومان مستمری از سوی تامین اجتماعی آران و بیدگل پرداخت شد. - اخبار استانها -

محمدرضا معماری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، اظهار داشت: در سال گذشته 415 نفر از کارگران آران و بیدگلی به افتخار بازنشستگی نائل شدند و تعداد مستمری‌بگیران این شهرستان با رشد شش درصدی به هفت هزار و 330 نفر رسید.

وی با اشاره به فعالیت‌های دولت سیزدهم و برنامه‌ریزی‌های سازمان تامین اجتماعی برای تحقق اصل 29 قانون اساسی، تاکید کرد: دولت سیزدهم به دنبال ارتقای رفاه و عدالت اجتماعی است و به همین دلیل موارد جدیدی همچون بیمه زنان خانه‌دار و بیمه دانشجویی در قالب بیمه فراگیر خانواده ایرانی را به تعهدات خود افزوده است.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه در سال گذشته با معضل کرونا درگیر نبودیم، پرداختی‌های مربوط به تعهدات کوتاه‌مدت سازمان که غرامت ایام بیماری اصلی‌ترین مورد آن به شمار می‌رود باز هم افزایش داشته است و به 360میلیارد تومان رسید که نشان دهنده رشد چهار درصدی است.

رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل ضمن اشاره به بهره‌مندی اتباع مجاز از خدمات تامین اجتماعی در این شهرستان، ابراز داشت: 292 نفر از اتباع مجاز در شهرستان آران و بیدگل از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

معماری، گفت: در سال 1402 در زمینه تعهدات بلندمدت سازمان، به مستمری‌بگیران آران و بیدگلی 724 میلیارد تومان حقوق پرداخت شد که در مقایسه با سال قبل از آن که 476 میلیارد تومان پرداختی انجام شده، رشدی 52 درصدی داشته است.

وی ضمن ابراز خرسندی از پایین‌ بودن پرداخت مستمری بیکاری در شهرستان آران و بیدگل، تاکید کرد: آمار پرداختی بیمه بیکاری در ماه گذشته تنها 176 نفر بوده که نشان از پایین بودن نرخ بیکاری در شهرستان آران و بیدگل است.

رئیس اداره تامین اجتماعی آران و بیدگل ضمن تاکید بر توجه به ارتقای رفاه و عدالت اجتماعی، بیان کرد: در راستای حمایت از بخش تولید و در راستای تحقق شعار سال تقسیط بدهی‌های کارفرمایان بدون اعمال جریمه اضافه و سود در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خوبی در این زمینه صورت پذیرفت.

معماری با بیان اینکه شعبه تامین اجتماعی آران و بیدگل، برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری جلسات مشاوره کارگاهی برای کارفرمایان و واحدهای تولیدی پیش‌بینی کرده است، گفت: اجرای این گونه برنامه‌ها در راستای تعامل با کارفرمایان و پیشگیری از مشکلات آنان است.

وی حیات تامین اجتماعی را مرهون کارگر، کارفرما و واحدهای تولیدی دانست و گفت: کارگران و کارفرمایان شرکای اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند و هفته کار و کارگر بهانه‌ای برای گرامیداشت تلاش‌ها و زحمات این قشر است.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی