Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد مقدس، روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا علیه‌السلام به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۹ دی و دهه بصیرت بیانیه‌ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فی ذلِکَ َلآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ

‌ای موسی مردم را به ایام‌الله توجه ده که در آن آیاتی برای صبر پیشگان سپاسگزار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوره ابراهیم آیه ۵

نهضت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، سرشار از مجاهدت‌ها، پایداری‌ها و جوانمردهای مردمی است که همواره تا پای جان در برابر دشمنی‌های مستکبرین عالم و خیانت‌های مزدوران و برخی خودفروختگان داخلی از حریم اسلام، ولایت‌فقیه، رهبری عظیم‌الشان و جمهوری اسلامی، دفاع کرده و خواهند کرد.

به قطع و یقین حماسه مردمی ۹ دی ۱۳۸۸ یکی از یوم‌الله‌ها و روز‌های فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ایران باقی بماند و چراغ راه آینده شود، روزی که مردم بصیر ایران برای چندمین بار خط قرمز غیرقابل‌چشم‌پوشی خود را درباره پایداری بر ارزش‌های دینی و ولایت آشکار کرد.

در فتنه‌ای ۸۸ حقد و کینه‌های خفته معاندین و دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی سر باز کرد و باهدف به بن‌بست کشاندن نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد کلید خورد و مردم انقلابی و بصیر ایران، یک‌بار دیگر بلوغ فکری، سیاسی و انقلابی خود را به رخ دنیا کشیدند و با موضع‌گیری قاطعانه در ۹ دی، بار دیگر از این آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.

امروز بیش از یک دهه از فتنه ۸۸ و خلق حماسه دی‌ماه توسط مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در برابر استکبار و فتنه‌گران داخلی می‌گذرد و کشور همچنان با هزینه‌ها و پیامد‌های رفتار‌های ساختارشکنانه‌ی آن دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ رفتار‌هایی که مستقیماً جمهوریت و اسلامیت را نشانه گرفته بود و با خود انبوهی از محدودیت‌های بین‌المللی در حوزه اقتصادی و معیشتی را به دنبال داشت و گذر زمان ثابت کرد که فتنه‌گران بانفوذ عناصر خود در ارکان نظام و دامن زدن به ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور هم‌راستا با برخی کشور‌های غربی در تلاش برای انتقام از مردم عزیز ایران برآمدند.

آنچه باید به آن اذعان داشت این است که اقدامات فتنه گران علیه جمهوریت و اسلامیت نظام پس از حماسه مردمی ۹ دی به پایان نرسیده و در عرصه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی طی سال‌های گذشته در حال اجرا است تا در یک اقدام طراحی‌شده و با القای ناامیدی در آحاد مردم زمینه برای ایجاد دوگانه حاکمیت - مردم و درنهایت استحاله جمهوری اسلامی ایران را که با حماسه ۹ دی خنثی شد، مجدداً به سرانجام برسانند؛ لذا بر همه دلسوزان انقلاب اسلامی لازم است تا با شناسایی ابعاد و اشکال جدید فتنه، مانع از پیشبرد اهداف فتنه‌گران در کشور شوند.

ما بسیجیان و پاسداران سپاه امام رضا علیه‌السلام در آستانه دوازدهمین سالگرد حماسه ۹ دی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه مجاهدانی که در مقابل نقشه دشمنان انقلاب اسلامی در جهت تضعیف اصل و مبنای ولایت‌فقیه ایستادگی کردند به‌ویژه سردار دل‌ها پاسدار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که باور قلبی داشت ولایت‌فقیه «تنها نسخه نجات‌بخش امت» و «خیمه رسول‌الله» است و بر همه ما سفارش نمود تا «خامنه‌ای عزیز را جان خود بدانید» اعلام می‌داریم که تا پای جان از جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و ولایت‌فقیه که میراث امام خمینی (ره) و شهدا است، حمایت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی ولایت فقیه امام رضا بیانیه جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی ولایت فقیه فتنه گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

إنّالله و إنّاالیه راجعون
 
رحلت عالم فاضل و روحانی با اخلاص مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری رضوان الله تعالی علیه، موجب تألم و تأثر شد.

آن عالم انقلابی و از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه، عمر خود را در راه خدمت به اسلام و آرمان های انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام سپری نمود و در طول بیش از چهل سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه جوانرود منشأ خدمات بسیاری برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب درگذشت آن روحانی بزرگوار را به خانواده محترم معزا، جامعه اهل سنت استان کرمانشاه به ویژه مردم شریف جوانرود و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است