Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های مربوط به طالبان گزارش داده اند که شام امروز ملا هبت‌الله آخندزاده، در یگ گردهمایی بزرگ با مسئولان و مقامات ولایت قندهار دیدار و به آنها توصیه کرده است: ۱-۱۸- به عفو اعلام شده از طرف من احترام کنید، به کارمندان نظام گذشته به دلیل جرم‌های قبلی شان جزا ندهید.

۲-۱۸ هر فرد این وطن برای ما محترم است، قدر و عزت افغانان در کشور دیگر نیست، بنابراين هیچ افغان از کشور بیرون نشود و در افغانستان بماند، مسئولان، علماء، بزرگان قوم، والیان ولسوالان به آنانی که می‌خواهند کشورشان را ترک کنند قناعت دهند که در وطن بمانند، این‌جا قدر و عزتشان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳-۱۸- تمام افغانان حالا به ما می‌بینند و توقعشان از ما است، بنابراين شما وسیله امن آنان شوید و عزت آنان را حفاظت کنید.

۴-۱۸- خودتان مسولیت را نخواهید، اگر بزرگان برایتان مسولیتی سپردند، از امر شان اطاعت کنید و همان مسئولیت را به جا آورید.

۵-۱۸- مسئولیتی که از طرف بزرگان برایتان سپرده می‌شود، بر اساس اصول، طرزالعمل و لایحه به پیش ببرید و از فعالیت خودسرانه اجنتاب ورزید.

۶-۱۸- قسمی مسئولیت را انجام دهید که فردا با چشمان باز طرف مردم دیده بتوانید.

۷-۱۸- به خاطر انجام بهتر مسئولیت همیشه مشورت علماء را بگیرید.

۸-۱۸- تمام افغانان را همانند برادر تان فکر کنید.

۹-۱۸- هیچ‌گاهی بر مردم ظلم نکنید، مردم را نزنید، نتیجه ظلم بد است.

۱۰-۱۸- تمام اسباب را خداوند به دست شما داده است، از آن‌ها برای ظلم و بزرگی استفاده نکنید، بل‌ در هر نوع مسئولیت از عاجزی کار بگیرید‌.

۱۱-۱۸- برای عدالت یکجا مبارزه کنید و برای هرکسی حق خودش را بدهید.

۱۲-۱۸- در مسئولیت زورگویی نکنید، لحاظ انډیوالی را نکنید و براساس زبان و قوم به کسی وظیفه ندهید، بل‌براساس استعداد وظیفه بدهید.

۱۳-۱۸- بزرگان را احترام کنید، از آنان شکایت نکنید، عزت کنید و هیچ کار را بدون اجازه بزرگان انجام ندهید.

۱۴-۱۸- در بین خودتان هماهنگی خوب داشته باشید، اما در کارهای یکی‌دیگر مداخله نکنید.

۱۵-۱۸- برای امنیت مردم شب و روز متوجه باشید، در جریان گزمه و تلاشی برای مردم مشکل ایجاد نکنید.

۱۶-۱۸- در جریان تلاشی اشخاص از اخلاق خوب کار بگیرید.

۱۷-۱۸- با این نظام قاطع ایستاده شوید و تمامیتان با یک اتفاق زنجیر امارت را همین‌گونه مستحکم نگاه کنید.

۱۸-۱۸- در امتحان بزرگ قرار داریم، بیاید از این امتحان موفق به درشویم، بیایید تاریخ خوب جور کنیم.

انتهای پیام/ ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان قندهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بندر ریگ سه‌شنبه شب در این آئین با تبریک روز شوراها با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا باید همواره صدای مردم باشند اظهار داشت: مردم از منتخبین خود در شوراها انتظار دارند که حقوق آنها را ار مسئولان پیگیری و مطالبه کنند.

حجت الاسلام علی مصلح افزود: رعایت زیست بوم منطقه ای در شهرسازی باید مدنظر و مورد توجه مسئولان در باشد و به معماری اسلامی ایرانی توجه شود.

وی گفت: در کارهایی که برای شهر و روستا انجام می شود پیوست فرهنگی نسبت به تمام ساخت و سازها باید رعایت شود و توجه به امور فرهنگی شهر نیز لازمه ساخت و ساز و آبادانی است.

وی بیان کرد:، زیباسازی و معماری یک وجه عمران و آبادانی است و وجه دیگر آن باید در مباحث و بخش های فرهنگی است که باید یاور ارگان های فرهنگی بود تا بتوان توسط این ارگان های فرهنگی مطالبات دیگر مردم را هم تحقق بخشید.

شوراها تجلی مردم سالاری اسلامی دینی هستند

امام جمعه بندر ریگ با بیان اینکه شوراها تجلی مردم سالاری اسلامی دینی هستند، گفت: در تمام جنبه های انقلاب اسلامی رکن مردم سالاری دیده می شود و یکی از ارکان آن شوراهای شهر و روستا هستند.

وی بیان کرد: منتخبین مردم در شوراهای شهر و روستا با نگاه مردم سالارانه و گفتمان مردمی و از دل مردم با مسئولان سخن گفته و مطالبه کنند و دعدغه حقوق را مردم داشته و بر این امر تداوم داشته باشند.

مسئولان نگاه ویژه ای به جایگاه شوراها داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه در این آئین با تبریک روز شوراها با بیان اینکه یکی از رویدادهای بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ۹ اردیبهشت، روز شورا ها است، اظهار داشت: شورای اسلامی که خلا آن در قبل از انقلاب احساس می شد با پیروزی انقلاب به فرمان امام راحل شکل گرفت تا مردم بتوانند در آینده و امورات و تصمیم های گرفته شده در شهر و روستاها خود دخیل باشند.

روح الله یگانه افزود: امام راحل (ره) نگاه ویژه ای به جایگاه شورا داشتند اما بعد از ایشان برخی از مسئولان این نگاه را به جایگاه شوراها نداشته اند.

وی گفت: شوراها حلقه اتصال میان مردم و دولت ها و بازوان توانمندی برای دستگاه‌های اجرایی در شهر و روستا هستند و اگر شوراها نبود به جرات می توان گفت که مسئولان در ارائه خدمات با مشکلاتنی زیادی روبرو می شدند.

وی بیان کرد: شوراها نقش مهمی در انتخابات و دعوت و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای و نقش انکار ناپذیری در توسعه شهری و روستایی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه گفت: انتظار می رود مسئولان احترام و جایگاه شورا های اسلامی را آنگونه که شایسته است حفظ کنند و به جایگاه شوراها نگاه ویژه ای داشته باشند.

در پایان این آئین از رؤسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای گناوه و بندر ریگ تجلیل شد.

کد خبر 6093670

دیگر خبرها

  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • دیپلماسی و میدان، پای کار «آبیِ ایرانی»/ نگاهی به مواضع مقامات کشوری و لشکری در روز خلیج فارس
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم