Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:42:23 GMT

بدبیاری دوباره در خط دفاعی چلسی (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۵۶۳۴

مدافع چلسی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

به گزارش ورزش سه، بعد از اینکه با بازگشت کرونایی های چلسی، شرایط این تیم بهتر شده و شاگردان توخل رقابتی تنگاتنگ با لیورپول و سیتی در کورس قهرمانی دارند، مصدومیت مدافعان این تیم رفته رفته می رود که دردسرساز شود.

 

روز سه شنبه باشگاه چلسی اعلام کرد که مصدومیت چیلول نیاز به عمل جراحی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ماه گذشته در جریان بازی با یووه از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی و بعد از بررسی شرایط مصدومیتش، عمل ACL برای او تجویز شد.

 

در چنین شرایطی یک مصدومیت دیگر در بین مدافعان، خبر بدی بود که شنیدن آن در آستانه بازی حساس با لیورپول اصلا نمی تواند خوشایند هواداران چلسی باشد.

 

ریس جیمز تنها 25 دقیقه پس از بازی امشب مقابل برایتون مصدوم شد و در حالی که از شدت درد روی زمین نشسته بود، لنگ لنگان و به کمک پزشک تیم از زمین خارج شد. آلونسو جای جیمز را در اولین تغییر اجباری چلسی در این بازی گرفت تا همه منتظر اعلام خبر رسمی در مورد میزبان مصدومیت مدافع آبی پوشان باشند.

 

 

چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن

لوکاکو، مهاجم رم مقابل بایرلورکوزن خواهد بود.

روملو لوکاکو که به دلیل مصدومیت، دو بازی اخیر آاس رم مقابل بولونیا و سپس ناپولی را از دست داده بود، آماده بازگشت به میادین است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ لوکاکو بعد از ۱۰ روز مصدومیت از امروز به تمرینات گروهی جالوروسی بازگشت و می تواند رم را  در بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به میدان برود. لوکاکو در جریان برتری ۲-۱ رم مقابل میلان در لیگ اروپا از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی