Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@02:38:00 GMT

عجیب بی‌هنریم

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۵۶۴۳

عجیب بی‌هنریم

خبرورزشی – آرش محمدی؛ مهدی مهدوی‌کیا کاری کرد که نباید می‌کرد در اصل موضوع حرفی نیست اما نباید فراموش کنیم که او کیست و برای فوتبال ایران چه کرده است.

این فوتبال نگون بخت مگر چند بازیکن در قد و قواره مهدی مهدوی‌کیا دارد که اینچنین تیشه به ریشه‌اش می‌زنند؟

البته این فوتبال بی‌معرفت‌تر از آن است که حامی و مدافع ستاره‌ها و اسطوره‌هایش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی الان کجاست؟ علی کریمی چطور؟ شاید قرار است مهدوی‌کیا هم به سرنوشت آنها دچار شود که احتمالاً می‌شود (!) اما به قول یحیی گل محمدی با حذف مهدی او چیزی را از دست نمی‌دهد بلکه این فوتبال ایران است که خیلی چیزها را از دست می‌دهد.

وقتی مهدی در اینستاگرامش عکسی در هامبورگ منتشر می‌کند و روی آن می‌نویسد: «آرامش آنجاست که با آدم‌های یکرنگ طرفی» با زبان بی‌زبانی می‌گوید من، مهدی مهدوی‌کیا عزت و احترامی که در آلمان دارم در ایران ندارم و اینچنین می‌شود که او هم می‌رود و پشت سرش را نگاه نمی‌کند.

خلاصه تخریب سرمایه‌های فوتبال و دلزده کردن‌شان هنر نیست؛ هنر اصلی حفظ کردن شأن است که اتفاقاً در این زمینه عجیب بی‌هنریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه مهدی مهدوی کیا مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد