Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا نظر خود درباره بازی استقلال مقابل فولاد را بیان کرد.

احمد جمشیدیان، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، درباره دیدار با فولاد خوزستان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی را مشاهده کردم. دیدار آن چنان جذاب و دلچسبی نبود که البته با توجه به سبک بازی تیم‌های جواد نکونام و قدرت دفاعی استقلال، می‌شد حدس زد بازی کم افت و خیزی شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما شوت مهدی‌پور تفاوت ها را رقم زد. مقابل استقلال اگر شما گل اول را دریافت کنید بازگشت به بازی بسیار سخت است و این فصل این مساله اتفاق افتاده است. استقلال در این بازی هم مثل همیشه به خوبی از تک گلش دفاع کرد و 3 امتیاز بسیار سخت و مهم را مقابل فولاد نکونام به دست آورد.

وی درباره بردهای پیاپی استقلال پس از چند تساوی‌ گفت: در همان برهه که استقلال نمی‌توانست 3 امتیاز کسب کند در بازی‌هایی چون دیدار مقابل صنعت نفت کاملا شایسته برد بود. البته در این بازی‌های اخیر هم دیدارهایی بوده که استفقلال با چاشنی شانس برنده شده. فوتبال همین است و مهم این است که کیفیت حفظ شود و روند مثبت دائمی داشته باشید. مثل استقلال که به صدر رسیده و بدون روندی سینوسی فاصله خوبی با دیگر تیم‌ها، خصوصا با تیم های سوم به بعد ایجاد کرده است. تا قبل از اعلام رای بازیکن گابنی فاصله کم بود اما حالا این فاصله ایجاد شده کاملا به نفع استقلال است.

جمشیدیان درباره زوج میانه میدان آبی‌پوشان تهرانی با حضور نیک نفس و مهدی‌پور عنوان کرد: آن‌ها کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند اما زوجی کامل نیستند. یک تیم باید 11 بازیکن باکیفیت در 11 پست داشته باشد اما شکل و ساختار استقلال در میانه میدان هنوز جور نیست. بازیکنان استقلال فوق‌العاده ظاهر شده اند اما عدم حضور یک بازیکن خلاق در کنار نیک‌نفس و مهدی‌پور باعث شده استقلال فقر موقعیت داشته باشد. شما نمی‌توانید همیشه با یک یا دو موقعیت برنده شوید. استقلال برای آن روز که به موقعیت‌های فراوان نیاز داشته باشد به مشکل می‌خورد.

جمشیدیان درباره مدعیان قهرمانی افزود: از روز اول مشخص بود استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند. حتی روزی که دیگر تیم‌ها صدرنشین بودند. واضح بود که دیگر تیم‌های نمی‌توانند روندشان را حفظ کنند یا با 5 هفته برد می‌توان به صدر رسید اما برای قهرمانی باید 30 هفته خوب باشید. تیم‌های دیگر لیگ تلاش بسیار خوبی داشته‌اند اما برای قهرمانی بسته نشده اند. استقلال خوزستان هم قهرمان شد اما آن یک اتفاق ویژه بود. دیگر قهرمان ها اما از روز اول شخصیت قهرمانی داشتند. تیم های خوبی در لیگ چون گل گهر و مس و آلومینیوم هستند اما فاصله زیادی تا قهرمانی دارند.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره قهرمان احتمالی نیم فصل گفت: هنوز زود است که استقلال را قهرمان نیم فصل بدانیم زیرا بازی‌های دیگر تیم‌ها هم وجود دارد. سپاهان بازی‌های سختی دارد و احتمالا قهرمان نیم فصل نخواهد شد هرچند که به طور کلی قهرمانی نیم فصل ارزشی ندارد. پرسپولیس به فرم خوب همیشگی برگشته. آن‌ها تیمی هستند که گل اول را می‌زنند و به دنبال گل بعدی می‌نشینند. آن‌ها به تیم همیشگی تبدیل شدند و اگر استقلال بلغزد آن‌ها می‌توانند قهرمانی نیم فصل را به دست بیاورند.

انتهای پیام// 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد بازی جواد نکونام صنعت فوتبال فقر پرسپولیس نیم فصل استقلال احمد جمشیدیان دیگر تیم ها مهدی پور نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

شایان مصلح در جمع خبرنگاران درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و خوشبختانه توانستیم شکست مقابل تراکتور تبریز را با کمک کادرفنی از یاد ببریم و از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. نساجی جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته‌اول است و می‌دانیم تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: بدون تعارف تراکتور تیم بزرگ و جزو چهار تیم برتر فوتبال ایران است و هواداران بسیار خوبی هم دارد. آن بازی که با نتیجه چهار بر یک تراکتور را شکست دادیم که نمی‌توان گفت شانسی بود اما شرایط به‌سودمان رقم خورد. در جام‌حذفی هم مقابل تراکتور خوب بازی کردیم و تراکتور هم خوب می‌دانست نباید مانند دیدار قبلی بازی کند و فقط زیر توپ می‌زد که توانست روی همین سبک‌بازی به گل هم برسد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جام‌حذفی هم گفت: در ضربات‌پنالتی نمی‌شود شانس بیشتری روی تیم‌ها قائل شد و علاوه‌بر مهارت، جو ورزشگاه و خیلی چیزهای دیگر تاثیرگذار است که در نهایت تیم فوتبال تراکتور موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و برای این تیم در ادامه مسابقات جام‌حذفی آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 749493

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند