Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبک بازی تیم شان دایچ و «فیزیکی بودن» آن ها که رانگنیک در مصاحبه خود به آن اشاره کرده است، احتمالا چالش سختی برای شیاطین سرخ رقم خواهد زد. 

منچستریونایتد در بازی با نیوکاسل در حد نام خودش ظاهر نشد و به عقیده خیلی ها، با خوش شانسی به یک امتیاز دست یافت. همان طور که خود رالف رانگنیک گفته است، شاگردان او دوندگی لازم را نداشتند و چنین چیزی مقابل تیم هایی که تدافعی بازی می کنند، کار آن ها را سخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع یونایتد در بسیاری دقایق از بازی گذشته آن ابتکار عملی که رانگنیک در بدو ورودش به باشگاه از آن حرف می زد را نداشت. نکته ای که در اینجا باید تاکید کرد این است که منچستریونایتد در ۴ بازی تحت هدایت این مربی آلمانی، نتوانسته است بیش از ۱ گل در هر مسابقه به ثمر برساند.

با توجه به لغو شدن سه بازی قبلی برنلی، این اولین بازی آن ها بعد از ۱۲ دسامبر محسوب می شود. آن ها در ۴ مورد از ۵ سفر اخیر خود به اولدترافورد، این ورزشگاه را با کسب حداقل ۱ امتیاز ترک کرده اند. شان دایچ مثل هر سال با چالش حفظ کردن تیمش در لیگ برتر رو به رو است و بنابراین کسب یک امتیاز در بازی امشب هم غنیمت خوبی برای او و تیمش خواهد بود. از این رو منچستریونایتد باید انتظار حریف منسجم دیگری را در فاز دفاعی داشته باشد. 

اطلاعات بازی منچستریونایتد - برنلی روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ / ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت: ۲۳:۴۵ ورزشگاه: اولدترافورد تورنمنت: هفته بیستم لیگ برتر انگلیس داور: جاناتان ماس ترکیب احتمالی منچستریونایتد - برنلی

غایبان دو تیم منچستریونایتد و برنلی

وضعیت منچستریونایتد و برنلی در جدول رتبه نام تیم تعداد بازی برد تساوی باخت گل زده گل خورده امتیاز ۷ منچستریونایتد ۱۷ ۸ ۴ ۵ ۲۷ ۲۵ ۲۸ ۱۸ برنلی ۱۵ ۱ ۸ ۶ ۱۴ ۲۱ ۱۱ نتایج رویارویی های اخیر منچستریونایتد و برنلی

نکات آماری بازی منچستریونایتد - برنلی منچستریونایتد در ۱۳ تقابل لیگ برتری اخیرش با برنلی فقط یکبار شکست خورده است (۸ برد و ۴ تساوی) که به باخت ۲-۰ ژانویه ۲۰۲۰ در اولدترافورد بر می گردد. طی ۹ سال اخیر منچستریونایتد در هیچ کدام از آخرین بازی لیگ برتری خودش در تقویم سالیانه، نباخته است. منچستریونایتد طی ۱۳ بازی خانگی اخیرش در لیگ برتر فقط یک بار کلین شیت داشته و در این مدت ۲۲ گل دریافت کرده است.  برنلی از ۱۸ بازی لیگ برتری آخرش فقط ‍۱ برد کسب کرده است. برنلی در ۳ بازی لیگ برتری اخیرش موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است. پیش بینی هو اسکورد از بازی منچستریونایتد - برنلی

منچستریونایتد ۱-۱ برنلی

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها پرسپولیس بعد از 1427 روز سپاهان را برد حراست استادیوم آزادی پیشکسوت استقلال را نشناخت! انتقاد هواداران نوریچ از گیلمور؛ گم شو و برگرد به چلسی! بحران در بارسلونا؛ ژاوی تنها 9 بازیکن اصلی دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی منچستریونایتد لیگ برتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی

صحبت های دیوید بکام در خصوص جدایی از منچستریونایتد را مشاهده می کنید.

دانلود (3.9MB)

دیگر خبرها

  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود