Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمزعبور از حوادث سهمگین بصیرت است/ 

رییس دانشگاه آیت الله بروجردی گفت: نقش رهبری و حضور مقتدرانه و بابصیرت مردم در شناخت فرصت‌ها و تهدیدها و در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بسیار حیاتی و تأثیرگذار بود.

 

حسن مروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به اینکه حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی ماه ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود، اظهار کرد: روز 9 دی ماه به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم در تاریخ ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، همواره ایام و برهه‌های حساس و سرنوشت سازی وجود داشته است که حضور آگاهانه، اعجاب آور و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران در این صحنه‌ها، حماسه‌هایی ماندگار، الهام بخش و عبرت آموز خلق کرده است. 

رییس دانشگاه آیت الله بروجردی خاطر نشان کرد: بدون شک ۹ دی ماه ۱۳۸۸ را می‌توان یکی از حماسه‌های ماندگار دانست که مردم ولایتمدار کشور نشان دادند وصایای امام راحل را آویزه گوش خود قرار می‌دهند و از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی می‌کنند و همیشه ایام حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران خواهند بود. 

مروتی بیان کرد :

انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون، فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده است، بدون شک سال ۸۸، سال عبرت ها و درس‌های راهبردی در شناسایی فرصت‌ها، تهدیدها، ظرفیت‌ها و آسیب‌ها بود که نقش رهبری و حضور مقتدرانه و بابصیرت مردم در شناخت فرصت‌ها و تهدیدها و در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بسیار حیاتی و تأثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه اساسی‌ترین دلیل دشمنی غرب به محوریت آمریکا با ایران ، نگرانی و هراس از قدرت الهام بخش و الگوسازی انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: حوادث سال۸۸ نشان داد که دشمن به صورت مستمر و مداوم در حال برنامه‌ریزی و آزمون و خطا است و به طور مرتب نقاط قوت و ضعف ایران را رصد و مطالعه می‌کنند و به محض اینکه فرصتی پیدا کنند قطعا از آن برای عملیاتی کردن نقشه‌های شوم خود بهره خواهد گرفت؛ لذا پیچیدگی این حوادث به خوبی نشان داد که رمز عبور از حوادث سهمگین فقط بصیرت است.

رییس دانشگاه آیت الله بروجردی گفت: روز ۹ دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان‌های عاشق و ولایت مدار متجلی شد.

 مروتی با اشاره به اینکه ۹ دی روزی بود که فتنه‌گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد، اظهار کرد: در این روز مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که اکسیر باطل السحر فتنه گران از ترکیب و پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبری ناکام ماند.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: یوم الله ۹ دی، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و با تمام توان در سنگر علم و دانشگاه در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امت اسلامی جمهوری اسلامی حماسه دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز اظهار داشت: عفاف و حجاب از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش با تأکید بر التزام به حجاب و عفاف، از مردم خواست تلاش دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و کشور را یکبار دیگر ناکام گذاشته و با مسئولان نظم و امنیت همکاری کنند.

حجت الاسلام بی نیاز بیان داشت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.
 
امام جمعه کیش تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.
 
وی افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.
 
وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد