Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:تاکنون 12 درصد از جمعیت بالای 18 سال هرمزگان دز سوم واکسن کرونا یا دز یادآور  دریافت کرده اند که جمعیتی حدود 169 هزار نفر هستند.

نوروزیان افزود: 88 درصد از جمعیت باقیمانده برای ایمنی در مقابل سویه امیرون در دو هفته آینده باید واکسینه وشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اکنون افراد بالای 40 سال که 4 ماه از تزریق  دز دومگذشته است می توانند بدون نوبت واکسن دز سوم را دریافت کنند و افراد 18 تا 40 ساله منتظر پیامک بمانند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تزریق واکسن هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان

به گزارش خبرگزارش صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، مجید فتاح زاده، با اعلام این خبر گفت: برابر با دریافت گزارش مفقودی جوان ۲۶ ساله در مسیر شابیل_ پناهگاه از طریق سامانه ۱۱۲، نجاتگران هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند.
این مسئول اضافه کرد: یک تیم کوهستان متشکل از ۵ نفر نجاتگر پس از سه ساعت تلاش و جست و جو موفق به دسترسی به فرد مفقودی شدند.
فتاح زاده ادامه داد: نجاتگران پس از دسترسی به فرد مفقود شده وی را تا محل امن (پناهگاه) همراهی کردند.
سرپرست معاونت امداد و نجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر همواره آماده عملیات هستند گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش حادثه از هموطنان گرامی می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • آبگیری ۸۱ درصد کل مخازن سدهای خوزستان
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد