Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از ایرنا، جوانان بحرینی در این بیانیه از تمام ملت خود، نیروهای سیاسی مخالف دولت منامه، ملت عراق، گروه‌های مقاومت این کشور، الحشد الشعبی و گروه‌های مقاومت در اقصی نقاط جهان اسلام از ایران گرفته تا یمن، سوریه و لبنان خواسته است تا با گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم و یاران ایشان به عنوان بخشی از یک برنامه کاری متحد که در آن آحاد ملت مسلمان حضور داشته باشند، خواستار انتقام خون شهدای رهبران پیروزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جوانان اعلام کردند که باید آحاد ملت اسلامی با شعار نه به "قاتلان حسین" (لا یا لثارات الحسین) برای قصاص از تمام قاتلان و جنایتکاران دولت آمریکا و نیروهای اشغالگر آن در منطقه که در قتل رهبران پیروزی شرکت داشتند، [در این مراسم] شرکت کنند.

این بیانیه همچنین از آحاد ملت عراق و گروه‌های مقاومت خواسته است که بر خروج اشغالگران آمریکایی از کشورشان و منطقه خاورمیانه و نیز خروج تمام مستشاران امنیتی ایالات متحده و برچیده شدن پایگاه‌های نظامی این کشور تأکید کرده و بر این خواسته پافشاری کنند.

جوانان بحرینی همچنین خواستار اتحاد کشورها در موضع گیری و سخنرانی‌های سیاسی و رسانه‌ای و نیز اعلام همبستگی علیه اشغالگران آمریکا و نیز مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شدند.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ابومهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

این حمله و جنایت با دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری وقت آمریکا انجام شد.

به دنبال حمله تروریستی ارتش ایالات متحده به خودروی سردار سلیمانی و المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که به شهادت همه آنها انجامید، جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ با حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد و برخی منافع دیگر آمریکا در عراق انتقام سخت وعده داده شده را از آمریکایی‌ها آغاز کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جنبش انقلابی بحرین سردار سلیمانی شهید ابومهدی المهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست