Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم برای شرکت در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۹ دی ۱۴۰۰ آمده است:

« حماسـۀ ماندگار نهم دی که در تقویم رسمی کشور به نام  "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" نامگذاری شده و بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بوده که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی، غیرت دینی و انقلابی، دفاع از ولایت و ولایتمداری مردم مسلمان ایران را در صحیفه تاریخ مبارزات رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوم‌اللّه نهم  دی  امسال با شعار محوری و سراسری «یوم الله نهم دی، تجلی وحدت ملی و رمز عبور از  فتنه» را یک رویداد بزرگ ملی و انقلابی دانسته که در برگیرنده‌ی همه‌ی اقشار، جریانات و گروه‌های معتقد به انقلاب اسلامی  است و از ملت فهیم ، بصیر و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی دعوت کرد تا در ویژه‌ مراسم هایی که در۸۰۰ شهر و شهرستان سراسر کشور  به صورت اجتماعات باشکوه برگزار می شود ، با رعایت کامل توصیه های بهداشتی و دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا ، حضوری غرور آفرین ، دشمن شکن و بصیرتمندانه داشته باشند.

این مراسم  به صورت ویژه و با اجتماع باشکوه در تهران ، از ساعت۱۴:۳۰ روز پنج شنبه نهم دی ماه ۱۴۰۰ با سخنرانی"حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حاجی صادقی" ، «نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در میدان امام حسین«علیه السلام» برگزار می‌شود ، تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» تجدید میثاقی دوباره نمایند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: 9 دي انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، امام جمعه موقت خرم‌آباد، در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) لرستان، گفت: امام خمینی (ره) نه تنها برای مسلمانان بلکه برای جهانیان و آزادگان الگو است.
حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر افزود: امام خمینی (ره) نه تنها به ایران و ایرانی هویت داد بلکه به اسلام هویت داد و اسلام و مسلمانان را شخصیت بخشید.
شمسی‌فرگفت: کسی را پیدا نمی‌کنیم که مدیون امام نباشد، جایگاهی که مراجع، علما و حوزه‌های علمیه پیدا کردند را مدیون امام هستند، بنابراین بزرگداشت این امام هرچه باشکوه‌تر باشد بُردی برای جهان اسلام و ایران است، به ویژه بعد از عملیات وعده صادق این مراسم بیشتر به زیر ذره‌بین می‌رود.
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: همه باید تلاش کنیم این مراسم از نظر کمی و کیفی باشکوه برگزار شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان نیز گفت: امام خمینی (ره) نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان به اندیشه‌های دینی و ذهن‌های بیدار هویت بخشید.
حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: این اندیشه ظلم ستیزانه امروز بیش از هر زمان دیگری جهانی شده و نمونه آن حرکت معنادار دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین است که به‌خوبی ثابت می‌کند اندیشه امام در سراسر جهان گسترش یافته است.
 وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عنوان‌کرد: سلسله نشست‌های تبیینی جهت بازشناسی اندیشه‌های حضرت امام (ره) توسط اساتید حوزه و دانشگاه در سطوح مختلف برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.
حجت الاسلام غلامی در پایان گفت: در روز چهاردهم خرداد نیز مراسم عمومی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و نظیر این مراسم در همه شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم