Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:13:55 GMT

نصب ۳۲۲ تابلو ترافیکی و اخبار کوتاه کیش

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۶۴۰۸

نصب ۳۲۲ تابلو ترافیکی و اخبار کوتاه کیش

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، شرکت عمران ، آب و خدمات در راستای توسعه زیر ساخت های ترافیکی در معابر و میادین جزیره کیش ،  در سه ماهه سوم امسال ۳۲۲ عدد تابلوی ترافیکی در معابر سطح شهر نصب شده است .  
احیای ۱۸۴ استوانه های ایمنی و نصب شبرنگ جدید ، اجرای ۸۰ کیلومتر خط کشی محوری سرد  منقطع  به رنگ سفید ترافیکی در سطح معابر معادل ۳۸ کیلومتر معبر سه بانده یک جهت و اجرای خط کشی محوری سرد متناوب به رنگ زرد ترافیکی در سطح معابر به طول  ۱۶ کیلومتر خط ممتد معادل هشت کیلومتر معبر سه بانده یک جهت از دیگر فعالیت های عمرانی شرکت عمران ، اب و خدمات در سطح معابر جزیره کیش در سه ماهه سوم امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر اقدامات شرکت عمران ، آب و خدمات در زمینه تکمیل امکانات ترافیکی کیش در سه ماهه سوم امسال می توان به نصب ۲۰ سرعتگیر در معابر پر حادثه ،تعمیر و تعویض هشت عدد  فلاشر و لامپ‌های چراغ چشمک زن در سطح شهر ،اجرای  خط کشی سرد بوک عابر پیاده و خط ایست میادین  به متراژ تقریبی ۸۰۰ متر مربع و اجرای ۲۰ عدد گل میخ رفلکتور به صورت نمونه جهت هشدار محل عبور عابر اشاره کرد.

آخرین اردوی آماده سازی بانوان ملی پوش فوتبال در کیش

تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان در مرکز ملی فوتبال ایران روز سه شنیه با حضور جمعی از مسئولان به پایان رسید و آخرین مرحله اردو در جزیره کیش برگزار می‌شود.

پس از ۱۰ روز تمرین شاگردان مریم ایراندوست ۲۴ دی با یک پرواز اختصاصی از کیش به هند سفر می کنند و این تیم در اولین حضورش در مسابقات فوتبال زنان آسیا با تیم های هند، چین و چین تایپه هم گروه است.

برچسب‌ها مرکز ملی فوتبال ایران کیش پلیس راهور ناجا جزیره کیش هرمزگان معاونت توسعه ورزش بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز ملی فوتبال ایران کیش پلیس راهور ناجا مرکز ملی فوتبال ایران کیش پلیس راهور ناجا جزیره کیش هرمزگان معاونت توسعه ورزش بانوان جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی در بررسی طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم گفت: این طرح به طول ۹.۷ کیلومتر با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

وی افزود: از مجموع عملیات این طرح ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر فولادی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست ساخت است و براساس برنامه باید تا تیر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: در اجرای طرح یاد شده تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرای آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی گفت: تکمیل این طرح در ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرب روستا‌های شهرستان دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد، در همین راستا تلاش می‌شود این طرح آبرسانی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی بیان کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح آبرسانی در کنار نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی، شاهد تقویت پایداری آب شرب در این شهرستان باشیم.

دیگر خبرها

  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران