Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهدی طارمی، مهاجم تیم پورتوی پرتغال چند هفته‌ای است که نتوانسته برای این تیم گلزنی کند و به همین دلیل رسانه‌ها و کارشناسان بیش از پیش عملکرد او را زیر ذره‌بین برده‌اند.

عکس | مهدی طارمی؛ بهترین لژیونر سال آسیا شد | صیادمنش از آزمون و قلی‌زاده جلو زد

علیرضا طارمی، پدر مهدی طی مصاحبه‌ای مشکل مهاجم تیم ملی کشورمان را روحی و روانی دانست و گفت به زودی این مسئله برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهار نظر پدر مهدی طارمی در رسانه‌های معتبر پرتغال از جمله اوجوگو و ابولا بازتاب پیدا کرد.

ابولا در این باره نوشت:" طارمی یک فصل دیگر گل‌های زیادی به ثمر رساند و هواداران پورتو را به وجد آورد؛ اما اندکی بیش از دو ماه است که قاتل ایرانی دروازه را گم کرده است. پدر این بازیکن تردیدی ندارد که این وضعیت «مشکل روانی» است؛ اما معتقد است که مهدی بر عدم اعتماد به نفس غلبه خواهد کرد. "

علیرضا طارمی، در گفت‌وگو با مطبوعات ایران می‌گوید که توضیحی برای آن چه در حال رخ دادن است پیدا کرده است. وقتی از او سوال شد آیا این مشکل روحی و  روانی است؟  پدر طارمی گفت: «بله، همین طور است؛ اما این شرایطی است که ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. ان‌شاءالله حل می‌شود و مهدی بهتر خواهد شد. او معتقد است که این دوره را پشت سر خواهد گذاشت.»

آخرین گل طارمی در ۲۶ اکتبر به ثمر رسید که پورتو با نتیجه ۱-۳ مغلوب سانتا کلارا شد و بلافاصله از جام اتحادیه کنار رفت؛ اما این بازیکن ایرانی سه روز قبل از آن دیدار در پیروزی ۳-۱ مقابل توندلا هت‌تریک کرده بود.

همه چیز درباره مهاجمی که در ۱۳ بازی ۹ گل به ثمر رسانده بود، خوب به نظر می‌رسید. اعداد و ارقام بسیار معقول بودند و پیش‌بینی می‌شد که او مانند فصل قبل یا حتی بهتر از فصل قبل که در ۴۸ بازی ۲۳ گل به ثمر رسانده بود، پیش برود.

سایت تریبونا اکسپرسو نیز با اشاره به این که طارمی ۲ ماه است، نتوانسته گلزنی کند اقدام به درج سخنان پدر این بازیکن کرد.

این سایت نوشت: «طارمی مانند هر مهاجمی با گل زندگی می‌کند؛ هر زمان که موفق می‌شود توپ را وارد دروازه حریف کند از شادی هواداران انرژی می‌گیرد. بازیکن ایرانی پورتو دو ماه است که از این احساس بی خبر است. پدر این بازیکن توضیح داد که این "بحران" یک "مشکل روانی" است».

روزنامه اوجوگو نیز مطلب مشابهی درباره گل نزدن طارمی نوشت و سخنان پدر او را نقل قول کرد.

کد خبر 646625 برچسب‌ها مهدی طارمی پورتو - لیگ پرتغال خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو لیگ پرتغال خبر مهم مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان بازیکن باتجربه پیکان در بازی رفت مقابل شمس‌آذر سوپرگل تماشایی با ضربه والی به ثمر رساند و یکی از زبیاترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کرد.

سامان نریمان جهان بعد از این مسابقه دیگر موفق به گلزنی برای پیکان نشد و 14 بازی متوالی به گلزنی نشد تا هفته‌های زیادی را برای چشیدن طعم گلزنی منتظر بماند و در بازی امروز می‌تواند مجدد گلزنی کند و ناکامی خود را پایان دهد.

نریمان جهان روی برگشت توپ ارسالی از روی نقطه کرنر با ضربه دقیق و محکم والی توپ را به زیباترین شکل وارد دروازه جعفرپور کرد و پس از آن خوشحالی جالبی انجام داد.

ویدئو: 316203

این بازیکن باتجربه امروز در کنار فرشید اسماعیلی هافبک‌های تاثیرگذار پیکان خواهند بود و باید دید مقابل بازیکنان دونده و سرعتی شمس‌آذر چه عملکردی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی