Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ جام ارکینبایف به میزبانی قرقیزستان برگزار شد و در پایان تیم ملی کشتی آلیش بانوان کشورمان صاحب ۳ مدال طلا توسط سپیده بابایی در وزن ۵۵ کیلوگرم، محدثه حسینی در وزن ۶۵ و ریحانه گیلانی در ۷۰ کیلوگرم و ۳ مدال نقره توسط فاطمه فتاحی در وزن ۶۰ کیلوگرم، مریم احمدی در ۷۵ کیلوگرم و هانیه عاشوری در به اضافه ۷۵ کیلوگرم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، «مونا میرزایی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهارداشت: در مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ قرقیزستان چهار کشور قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان و اوکراین حضور داشتند اما بیشترین حریفان ملی‌پوشان از قرقیزستان بودند زیرا این کشور به دلیل میزبانی چهار تیم در این مسابقات داده بود.

وی ادامه داد: سطح مسابقات جایزه بزرگ بالا بود و از آنجایی که قرقیزستان مهد این کشتی محسوب می‌شود، برای آنها برگزاری این رقابت‌ها در سطح فنی بالا و میزبانی خوب اهمیت زیادی داشت.

سرپرست تیم ملی عنوان کرد: آلیش‌کاران نسبت به سال‌های گذشته خیلی بودند. همچنین در این رقابت‌ها به دنبال این بودیم تا از عنوان قهرمانی خود در مسابقات گذشته دفاع کنیم. ملی‌پوشان از نظر فنی و آمادگی جسمانی در شرایط مناسبی بسر می‌بردند و به بهترین شکل در مسابقات حاضر شدند.

وی یادآور شد: نکته جالب این مسابقات این بود که تماشاگران زیادی در سالن برای تشویق آمده بودند. حضور بالای تماشاگران نشان‌دهنده این بود که آلیش برای آنها اهمیت زیادی دارد. حتی این رقابت‌ها به صورت زنده از شبکه ملی قرقیزستان پخش می‌شد.

میرزایی خاطرنشان کرد: اتحادیه جهانی هنوز تقویم ۲۰۲۲ مسابقات کشتی آلیش زنان را اعلام نکرده است. در هر صورت ما مسابقات قهرمانی کشوری را اواخر بهمن یا اوایل اسفند برگزار می‌کنیم. ممکن است کل ترکیب تیم ملی تغییر کند. به محض اعلام تقویم مسابقات اردوهای ملی‌پوشان را برپا خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه می‌توانیم قهرمانی جهان را دوباره تکرار کنیم، گفت: با کسب مدال‌های رنگارنگ ثابت کردیم که در کشوری چون قرقیزستان که مهد این کشتی است، می‌توانیم قهرمان شویم. کشتی آلیش در ایران فعال است و این ملی‌پوشان در آینده به عنوان پیشکسوت و مربی در شهرستان‌ها در سطح ملی اضافه می‌شوند و تجربیات خود را انتقال می‌دهند. همواره در این رشته در اوج خواهیم بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قرقیزستان کشتی آلیش زنان قرقیزستان قزاقستان کشتی آلیش زنان کشتی آلیش ملی پوشان رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی

برنامه دیدارهای لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی مشخص شد تا حریفان تیم جوانان پسر ایران در این رقابت‌ها مشخص شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از 22 تا 28 اردیبهشت در شهر اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود.

پیام تبریک رئیسی به تیم ملی والیبال دانش‌آموزی

تیم والیبال جوانان ایران که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا آماده می‌کند به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کند و در نخستین مسابقه خود به مصاف ترکمنستان می‌رود.

تیم‌های ملی والیبال افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا و ترکمنستان دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در یک گروه به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات با هم مسابقه می‌دهند.

این رقابت‌ها در سالن 10 هزار نفری اسلام‌آباد برگزار می‌شود و برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی به وقت محلی به شرح زیر است:

شنبه 22 اردیبهشت
ساعت 13؛ ایران – ترکمنستان
ساعت 15:30؛ سری‌لانکا – قرقیزستان
ساعت 18؛ افغانستان – پاکستان

یک‌شنبه 23 اردیبهشت
ساعت 13؛ قرقیزستان – ترکمنستان
ساعت 15:30؛ سری‌لانکا – پاکستان
ساعت 18؛ ایران – افغانستان

دوشنبه 24 اردیبهشت
ساعت 13؛ سری‌لانکا – افغانستان
ساعت 15:30؛ ایران – قرقیزستان
ساعت 18؛ترکمنستان – پاکستان

روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند.

چهارشنبه 26 اردیبهشت
ساعت 13؛ ایران – سری‌لانکا
ساعت 15:30؛ افغانستان – ترکمنستان
ساعت 18؛ قرقیزستان – پاکستان

پنجشنبه 27 اردیبهشت
ساعت 13؛ افغانستان – قرقیزستان
ساعت 15:30؛ ترکمنستان – سری‌لانکا
ساعت 18؛ ایران – پاکستان

جمعه 28 اردیبهشت
ساعت 15؛ دیدار رده‌بندی (تیم سوم جدول – تیم چهارم جدول)
ساعت 17:30؛ دیدار فینال (تیم دوم جدول – تیم اول جدول)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد