Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@06:14:52 GMT

راه آهن شمال پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۶۶۴۲

راه آهن شمال پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد

گروه استانها_مدیرکل راه آهن شمال گفت: مسیر ریلی تخریب شده شمال در شهرستان سوادکوه پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد. - اخبار استانها -

خدایار طالبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری با بیان اینکه پس از 24 ساعت تلاش بی وقفه مسیر ریلی شمال در جوارم سوادکوه حدفاصل زیراب به شیرگاه بازگشایی شد، اظهار کرد: این مسیر که از 2 بامداد دیروز بازسازی آن آغاز شد، در ساعت 2 بامداد امروز مرمت آن به اتمام رسید و تردد در آن از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ایجاد مسیر جدید به طول 120 متر در منطقه خسارت دیده خبر داد و افزود: به دلیل اینکه مسیر قبلی صد در صد تخریب شد و واگن‌های خارج شده از ریل بر روی هم انباشت شدند، به دلیل فضای محدود منطقه امکان جابجایی با سرعت بالا وجود نداشت و بهترین کار بازگشایی مسیر جدید بود.

مدیرکل راه آهن شمال با اشاره به اینکه مسیر جدید ریل گذاری جدید انجام شد و ایمن سازی آن نیز انجام پذیرفت، گفت: این مسیر موقت است و پس از پاکسازی منطقه و جابجایی واگنها، جابجایی ریل و ایجاد مسیر اصلی انجام می‌پذیرد.

خروج قطار باری از ریل در راه آهن شمال/ راه آهن زیرآب ـ شیرگاه ‌مسدود شد + تصویربالاترین بودجه قطار شهری کشور به کرمانشاه اختصاص یافتجزئیات برخورد دو قطار مترو؛ راهبر به علائم و اخطارها توجهی نکردطالبی با بیان اینکه 14 واگن در این حادثه از ریل خارج شد و بار همه آنها نهاده های دامی بود که به سمت استان گلستان در حرکت بود، یادآور شد: بار این واگن‌ها توسط شرکت صاحب بار جابجا خواهد شد و پس از آن منطقه نیز توسط راه آهن پاکسازی می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه آهن شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت: محور انارک به زواره که در دو روز گذشته بر اثر سیلاب مسدود شده بود امروز پس تلاش‌های چندین ساعته بازگشایی شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: پیرو اطلاع مرکز Eoc جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت و اعلام مسدودی پل سنگی در محور انارک نائین به زواره اردستان، بلافاصله ۳ تیم به استعداد یک دستگاه کامیون لجن‌کش و ۲ دستگاه خودرو و ۸ نفر نیروی عملیاتی جهت تخلیه سیلابی که مسیر را مسدود کرده بود اعزام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین جهت بازگشایی محور انارک به زواره که بیش از ۲۴ ساعت به طول انجامید تلاش کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین افزود: خوشبختانه محور زواره به انارک ساعت ۱۳ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با همکاری نیروهای راهداری، هلال احمر و پلیس راه شهرستان نائین بازگشایی شد.

کد خبر 750889

دیگر خبرها

  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود