Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، در این بیانیه آمده است: حماسه مانا و بی نظیر یوم الله ۹ دی که برخواسته از معنویت حاکم بردل‌ها بود، فصل نو و زیبایی را در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی گشود و این حماسه بلوغ فکری و سیاسی ملت مسلمان را به زیبایی به تصویر کشید.

این بیانیه می‌افزاید: قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را در این حماسه به خیابان‌ها کشاند و این حرکت اتصالی بود بین مردم و خداوند که برآمده از عقلانیت و شعور ملت ایران بود و تاریخ به خوبی مردانگی مردان مسلمان را که ندای، ولی خود را به گوش جان شنیدند، شهادت خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌افزاید: مردمان سخت کوش، سرزنده، مهربان و سلحشور باب الرضا (ع) فارغ از هر رنگ و نژادی سیره پاک و موحدانه نیاکانشان را در مسیر نورانی ائمه اطهار پیوند زدند و اجازه ندادند تا چرخ تاریخ بر مدار بی بصیرتی و ناهلی بچرخد و به ندای رهبرشان گوش فرا دادند و ندای رهبر را در غوغای ظلمت زده شیاطین رساتر کردند.

در این بیانیه آمده است: امروز دشمنان این مرز و بوم که جزء غوغاسالاری و هیاهوی واهی هیچ ندارند؛ به خوبی می‌داند که مردم این دیار که طومار پیچیده و چند ملیتی فتنه را در ۹ دیماه ۱۳۸۸ در هم تنیدند با یک اشارت ولی، زیاده خواهان را به زباله دان تاریخ خواهند سپرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و نام و یاد سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از آحاد مردم استان دعوت کرد تا با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی و همچنین مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی ساعت ۹.۳۰ در مصلا‌های شهرستان‌ها حضور پرشوری داشته باشند.

مراسم محوری یوم الله ۹ دی در بجنورد مرکز خراسان شمالی ساعت ۹:۳۰ صبح روز پنجشنبه در مصلای امام خمینی (ره) با سخنرانی "حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری" مسوول نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماسه 9دی سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مطهری: نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌های آیت الله مطهری دچار بن بست فکری یا پوچی در زندگی نشده‌اند

مطهری می‌گوید: در بین نوه‌ها و نتیجه‌ها و نبیره‌ها خانواده شهید مطهری، افرادی پیدا نمی‌کنید که دچار بن‌بست فکری یا پوچی در زندگی و از این قبیل مسائل شده باشند.

به گزارش خبرآنلاین، علی مطهری در بخشی از گفتگویی که به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله مطهری انجام شده بود درباره شکاف بین نسلی در خانواده آیت الله گفته بود: بین خانواده استاد مطهری اختلاف نظر‌های سیاسی جزئی وجود دارد اما...

بخش‌هایی از این گفتگو را بخوانید؛

آقای مطهری! شکاف بین نسلی چقدر در خانواده آیت الله مطهری مشهود است؟

در خانواده استاد مطهری با احتساب نوه‌ها و نتیجه‌ها و نبیره‌ها ما با چنین پدیده‌ای مواجه نیستیم. همه از مرد و زن و دختر و پسر یک گونه فکر می‌کنند و بین آن‌ها حسن تفاهم برقرار است. البته ممکن است بین آن‌ها اختلاف نظر‌های سیاسی جزئی و تفاوت در قضاوت‌ها درباره برخی مسائل روز وجود داشته باشد.

به هرحال در بین نوه‌ها و نتیجه‌ها و نبیره‌ها افرادی پیدا نمی‌کنید که دچار بن‌بست فکری یا پوچی در زندگی و از این قبیل مسائل شده باشند و نیاز به کمک فکری و توجیه ما داشته باشند. شاید علت اصلی آن انس با آثار پدر بزرگشان باشد.

آن تجربیاتی که شخص شما در ارتباط با پدرتان داشته اید چقدر قابل تعمیم به نوع مناسبات و روابط شما با فرزندانتان است؟

به نظر من فرقی حاصل نشده، همان تجربیات و رفتار‌ها قابل تعمیم به رفتار ما با فرزندان و نوه‌هاست. فقط وسایل و ابزار‌ها تغییر کرده و الاّ ماهیت و محتوای حوادث تغییر نکرده است. همان اصول اخلاقی که آن روز باید رعایت می‌شد امروز هم باید رعایت شود.

دیگر خبرها

  • حزب الله کریات شمونا را به آتش کشید + فیلم
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • علی مطهری: نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌های آیت الله مطهری دچار بن بست فکری یا پوچی در زندگی نشده‌اند
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم