Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادگاه نیویورک روز چهارشنبه گیسلین ماکسول (Ghislaine Maxwell) از رابطان و دوستان جفری اپستین را به اتهام یک سری جرایم جنسی، از جمله قاچاق دختران زیر سن قانونی بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ مجرم شناخت.

ماکسول، زن ۶۰ ساله انگلیسی اواخر ماه نوامبر به اتهام شش فقره جرم در دادگاه فدرال منهتن محاکمه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله اتهامات وی می‌توان به فریب دختران کم سن و سال برای کمک به همراه سابقش، جفری اپستین، سرمایه دار آمریکایی اشاره کرد که در سال ۲۰۱۹ در زندان خودکشی کرد. وی حتی در برخی موارد در سوء استفاده جنسی از این دختران کم سن و سال شرکت کرده بود.

حال با این حکم، ماکسول با ده‌ها سال حبس مواجه است. گفتننی است جفری اپستین، یک سرمایه گذار و تاجر آمریکایی است که در سال ۲۰۰۸ میلادی توسط دادگاه آمریکا به کودک آزاری و اتهامات جنسی محکوم شد و در نهایت در سال ۲۰۱۹ در زندان خودکشی کرد. وی برای شخصیت‌های برجسته نوجوانان و برده‌های جنسی مهیا می‌کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جفری اپستین دادگاه نیویورک جرایم جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا

همشهری آنلاین: تحصن گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکایی در حالی ادامه دارد که هر روز دانشگاه‌های جدید به جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین می پیوندند.

گسترش اعتراضات به ۷۹ دانشگاه: براساس گزارش واشنگتن پست، دامنه اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه جنگ غزه و در حمایت از فلسطین به ۷۹ دانشگاه در آمریکا گسترش یافته است.

افزایش بازداشت‌ها به ۹۰۰ نفر: منابع آمریکایی نیز گزارش داده‌اند که حداقل ۹۰۰ تظاهرکننده در اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در ۱۰ روز گذشته دستگیر شده‌اند. براساس این گزارش احتمال افزایش تعداد بازداشتی‌ها در دانشگاه‌ها وجود دارد.

شهر نیویورک، مرکز اعتراضات: به نظر می‌رسد که بزرگترین اعتراضات دانشگاهی حمایت از فلسطین در دو دانشگاه بزرگ نیویورک و دانشگاه کلمبیا جریان دارد. هر دو دانشگاه یاد شده در شهر نیویورک قرار دارند و از این رو اکنون شهر نیویورک مرکز اصلی اعتراضات دانشگاهی حمایت از فلسطین است.

دو دانشگاه اصلی حامیان فلسطین: گسترده ترین اعتراضات حمایت از فلسطین در حال حاضر دو دو دانشگاه نیویورک و کلمبیا متمرکز است. دانشگاه نیویورک با بیش از ۵۰۰ هزار دانشجو از ۲۵ دانشکده، بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی شهری آمریکا محسوب می‌شود. علاوه بر این، دانشجویان دانشگاه کلمبیا و سایر موسسات آموزش عالی وابسته به دانشگاه کلمبیا نیز در اعتصابات همبستگی با غزه در پردیس اصلی این دانشگاه حضور دارند. اعضای هیات علمی دانشگاه کلمبیا هم به اعتراضات ملحق شده اند و به حمایت و هدایت دانشجویان معترض می پردازند.

میانگین سنی معترضان: براساس گزارش‌ها، بیشتر دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا در حد سنی ۱۸ تا ۲۳ سال قرار دارند و عمده جمعیت معترضان نیز دانشجویان کارشناسی در این رده سنی است. اما دانشجویان سایر مقاطع و حتی برخی اعضای هیئت علمی با ۸۰ سال سن هم در این اعتراضات حضور دارند.

گرایشات اعتقادی معترضان: براساس اظهارات یک شاهد میدانی از اعتراضات دانشگاهی در آمریکا، عقاید اسلامی بخش پررنگ اعتقادات دانشجویان معترض است، اما سایر دانشجویان با اعتقادات یهودیت و مسیحیت نیز با انگیزه کمک به فلسطین در اعتراضات حضور دارند. شاهدان همچنین گفته‌اند که شمار زیادی از دانشجویان سکولار هم خود را ملزم به اعتراض علیه خشونت و امپریالیسم اسرائیل می‌دانند و برای حمایت از فلسطین در اعتراضات حضور دارند.

واکنش مسئولان دانشگاه‌ها: در عمده دانشگاه‌ها، روسا و مدیران دانشگاه‌ها با فراخوانی پلیس خواستار برخورد با دانشجویان معترض هستند. همچنین گزارش شده است که در برخی دانشگاه‌ها، مسئولان ساختمان‌ها را در واکنش به اعتصابات، تعطیل کرده اند که این اقدام مشکلات بهداشتی را برای دانشجویان تشدید کرده است.

کد خبر 848156 برچسب‌ها کلمبیا فلسطین

دیگر خبرها

  • سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • خیزش دانشجویی در آمریکا از ویتنام تا غزه
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود