Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است به زودی در شهر وین کمپینی راه اندازی شود تا به قهوه خانه‌های سنتی که پس از ماه‌ها قرنطینه ناشی از کرونا با مشکل روبه‌رو شده‌اند کمک شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از گذشت تقریباً دو سال محدودیت و قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کافه‌ها در شهر وین به دلیل تعطیل بودن در شرایط بدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً مقامات شهری وین اعلام کردند که قصد دارند کمپینی برای نجات دادن قهوه‌خانه‌های سنتی این شهر راه اندازی کنند. این کمپین "ما قهوه خانه خود را دوست داریم" نام دارد و قرار است در ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی راه اندازی شود. به نظر می‌رسد که هدف از این کار ارائه کمک مالی به کافی شاپ‌هایی است که پس از ماه‌ها قرنطینه با مشکل مواجه شده‌اند.

کافه‌های شهر وین در طول سال‌ها از زمان رونق قهوه در دهه ۱۹۵۰ تا سقوط املاک و مستغلات در سال ۲۰۰۸ دوام آورده‌اند. با این وجود، درآمد از دست رفته ناشی از همه‌گیری بیماری کووید -۱۹ مشکلاتی برای قهوه‌خانه‌های کوچک محلی ایجاد کرده است که پیش از این رخ نداده بود. به همین دلیل در سال ۲۰۲۰ میلادی انجمنی تشکیل شد که موفق به جمع‌آوری ۵۰ هزار یورو شد و این مبلغ به عنوان کمک اجاره در اختیار کافه‌ها قرار گرفت. کمپین "ما قهوه خانه خود را دوست داریم" تا کنون ۱۰۰ هزار یورو جمع‌آوری کرده است.

در این ابتکار عمل، زمانی که افراد هر چیزی را از طریق Bluecode خریداری کنند، ۵ یورو به قهوه خانه مورد نظر پاداش داده می‌شود؛ Bluecode یک سرویس مالی است که افراد می‌توانند با استفاده از آن صورت حساب خود را پرداخت کنند. علاوه بر این، زمانی که قهوه‌خانه‌های عضو این طرح هر ماه مبلغ مورد نظر را بر اساس مصرف خود دریافت می‌کنند، مابقی پول به صورت مساوی بین همه کافه‌های شرکت کننده در این طرح تقسیم می‌شود. به نظر می‌رسد که شهروندان با استفاده از این طرح می‌توانند از قهوه خانه مورد علاقه خود حمایت کنند.

کد خبر 545133

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهرهای جهان ویروس کرونا قرنطینه و کرونا قرنطینه های کرونایی قهوه خانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قهوه خانه راه اندازی کافه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ببینید | گفتگوی بامزه محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه