Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضا دیلمی صبح امروز با گرامیداشت حماسه نهم دی در گفت و گو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید زمانی توانست دست طاغوت را از سر ملت بزرگ ایران اسلامی قطع کند که جهان در انحصار ابرقدرت‌های شرق و غرب بود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با قدوس انقلاب اسلامی در دنیا بی‌آبرو شد، تصریح کرد: حیات و ممات ملت‌ها در دست پلید و سفاک جریان استکباری بود اما امام راحل بر تکیه بر سه عنصر معنویت، عقلانیت و حماسه در قامت یک ملت بیدار که روح دیانت و ولایت‌مداری در آنها موج می‌زند هژمونی پوشالی جریان استکبار را در عالم شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: استکبار جهانی برای جلوگیری از مرگ تدریجی و حتمی خودش از تمامی ابزارها و روش‌ها اعم از جنگ نرم و جنگ سخت استفاده کرد تا مانع رشد و تعالی انقلاب اسلامی شود.

دیلمی خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهایی که جنود شیطان و جریان استکباری از آن برای مقابله با جبهه حق و گفتمان انقلاب اسلامی استفاده کرد جریان نفوذ و فتنه است.

وی اظهار کرد: هدف از جریان فتنه این بود که مردم را از مسیر حق گمراه کنند فتنه‌گران در این زمینه از روش‌های مختلی استفاده کردند  که مهمترین آنها تفرقه‌افکنی، شبهه‌افکنی، فریب، نیرنگ، تردیدافکنی و شایع‌پراکنی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جریان نفاق و نفوذ همواره در تلاش است که به جریان باطل لیاس حق بپوشاند و حقیقتا فضا را غبارآلود کند.

دیلمی افزود: در فتنه 88 جریان نفاق و نفوذ و کسانی که در فکر پست و مقام و جاه طلبی بودند چشمانشان را کور کرده بود و با کلیدواژه تقلب تلاش کردند اقتدار و آبروی نظام را خدشه‌دار کنند که این جرم کمی نیست.

وی اظهار کرد: تا ابد یک لکه ننگ بر پیشانی فتنه‌گران نقش بسته است استکبار از جمله نتانیاهو و امثال آنها از فتنه‌گران رسما دفاع می‌کند و می‌گوید این‌ها سرمایه‌های ما هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: امروز جریان نفوذ به دنبال خط تحریف است و به دنبال ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه است و این یکی از اهداف مهم دشمن است.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: تجلی جنود الهی جنود شیطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی