Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از کسب مدال برنز پاورلیفتینگ جوانان آسیا توسط ورزشکار ملایری خبر داد و گفت: "علی نجفی" با کسب سه مدال درخشان برنز و نقره مسابقات پاورلیفتینگ جوانان آسیا با اقتدار بر سکوی سومی آن ایستاد.

به گزارش ایسنا؛ حمید رضا سپهری نیا در این رابطه با بیان اینکه مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ جوانان آسیا به میزبانی کشور ترکیه برگزار شد، افزود: علی نجفی ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری توانست در رشته های پرس سینه، اسکات و ددلیفت به ترتیب یک مقام نایب قهرمانی و دو مقام سومی و در مجموع مقام سوم جوانان آسیا را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به حضور داور بین المللی ملایری در مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور اشاره و اظهارکرد: " رضا صفرخانیان" داور بین المللی ملایری طی حکمی برای قضاوت و داوری مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور انتخاب و معرفی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور جام خلیج فارس به میزبانی پایتخت ایران زمین تهران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد، افزود: طی حکمی از سوی فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران " رضا صفرخانیان" داور بین المللی این شهرستان برای قضاوت و داوری مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور انتخاب و دعوت شد.

سپهری نیا خاطرنشان کرد: صفرخانیان، داور بین‌المللی درجه ۲ و مربی بین‌المللی تکواندو دارای کمربند مشکی دان هفت و دان پنج کوکی وان جهانی استان همدان و ملایر است که سابقه حضور در مسابقات بین‌المللی صربستان، جام باشگاهای آسیا، جام فجر، لیگ ها و قهرمانانی تکواندو کشور را در کارنامه داوری خود دارد و از سوی همین فدراسیون نیز به عنوان داور نمونه مسابقات انتخابی تیم ملی انتخاب و معرفی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مسابقه ورزشی مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور داور بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق ایران درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

خبرورزشی ضایعه درگذشت مرحوم ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی‌پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت.

کد خبر 847413 برچسب‌ها جودو ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور