Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگنده های متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته مناطق مختلف در استان های «الضالع» و «ذمار» یمن را بمباران کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المسیره، سلسله تجاوزات جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن همچنان ادامه دارد. سعودی‌ها امروز پنجشنبه نیز مناطق مسکونی در نقاط مختلف یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، جنگنده‌های عربستان سعودی مناطق مسکونی در استان الضالع را بمباران کردند. این در حالی است مناطق مسکونی در استان ذمار نیز هدف سنگین‌ترین حملات هوایی توسط سعودی‌ها قرار گرفتند.

از سوی دیگر، منابع یمنی اعلام کردند که منطقه «آل الشیخ» واقع در استان صعده نیز هدف حملات جنگنده‌های سعودی قرار گرفت. در بسیاری از حملات جنگنده‌های سعودی به استان‌های یمن، مناطق مسکونی بمباران شدند.

این در حالی است که پیشتر منابع یمنی اعلام کردند که ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۶ مرتبه آتش بس در الحدیده را نقض کرده است. نقض آتش بس الحدیده در حالی است که سازمان ملل نسبت به این مسأله سکوت پیشه کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یمن بمباران جنگنده های سعودی عربستان جنگنده های سعودی مناطق مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • فیلم/ کودکان همچنان در بانک اهداف بمباران‌های غزه
  • فیلم/ بمباران خونین شب گذشته در رفح
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم