Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاه عربستان سعودی در بخشی از یک سخنرانی ضمن مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه، گفت که کشورش با نگرانی برنامه هسته ای و موشکی ایران را دنبال می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، ملک سلمان بن عبدالعزیز، شاه عربستان سعودی در سخنرانی سالیانه در مجلس شورای سعودی گفت که امیدوار است ایران  «رفتارش» در منطقه را تغییر دهد و گفتمان و همکاری را برگزیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با طرح ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه، ادامه داد: ما سیاست ایران را که کارشکنی در امنیت و ثبات منطقه ای است، از جمله ایجاد و حمایت شبه نظامیان فرقه ای و مسلح و اشاعه قدرت نظامی اش در دیگر کشورها، با نگرانی دنبال می کنیم.»

ملک سلمان بر ادعایش افزود: ما عدم همکاری آن[ایران] با جامعه بین المللی در زمینه برنامه هسته ای اش و ساخت موشک های بالستیکش را (با نگرانی دنبال می کنیم). 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ملک سلمان عربستان سعودی برنامه هسته ای ایران برنامه موشکی ایران نقش ایران در منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، انگاته روباد وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی در حاشیه نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو)، در گفت و گو با صدا و سیما از آمادگی و تمایل کشورش برای همکاری‌های معدنی در زمینه‌های ساخت کارخانه‌های فراوری مواد معدنی، انتقال دانش فنی و مهندسی و آموزش خبر داد و گفت: آفریقای مرکزی ۴۰۰ معدن شناخته شده از آهک تا فلزات مختلف با مواد معدنی گوناگون دارد و خواستار همکاری با ایران است.

وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی تاکید کرد: ایران روی منابع معدنی اش کار کرده، ما هم به دنبال شرکای تجاری هستیم. ما به دنبال دانش ایرانی هستیم.

کد خبر 6093620 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!