Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس شهردار شیراز خواستار افزایش توان تیم‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی با استفاده از ظرفیت مجموعه‌های دانش بنیان ‌و صنعتی شد.

سید احسان اصنافی پنج‌شنبه ٩ در نشست رؤسای سازمان‌های آتش نشانی کشور بیان کرد: بحث آتش نشانی یکی از دغدغه‌های جدی شهر شیراز است.

او با بیان اینکه موضوع پدافند غیرعامل و ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده شهری است از جمله مسائلی است که در کلانشهر شیراز به جد دنبال می‌شود، افزود: دقت نظر مجموعه شهرداری شیراز به دلیل قدمت فعالیت در این حوزه قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: شیراز در شمار کلانشهرهایی است که در حوزه پس از پیشگیری و امداد توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

اصنافی همچنین یکی از دغدغه‌های جدی سازمان آتش نشانی را تجهیزات ذکر و تصریح کرد که در تلاشیم تا با استفاده از ظرفیت مجموعه‌های دانش بنیان و مجموعه صنعتی شهر، بخشی از این مهم را فراهم کنیم تا بر توان تیم‌های عملیاتی مان در دو حوزه بیفزاییم.

حمید کشتکار، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در این نشست بیان کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یکی از سازمان‌های حساس در حوزه فعالیت‌های شهرداری است.

او ادامه داد: کار سخت نیروهای این سازمان بر کسی پوشیده نیست و فعالیت آنها شبانه روزی است.خدمات این سازمان یک خدمات مستمر و در عین حال حساس است و اگر لحظه‌ای غفلت و تاخیر در فعالیت آنها انجام شود چه بسا که یک فاجعه بزرگ رخ می‌دهد.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری همچنین عملیاتی و به لحظه بودن را یکی از ملزومات فعالیت این سازمان عنوان کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز نیز در این نشست به اهمیت و جایگاه آتش نشانی اشاره و با بیان اینکه این موضوع برای آحاد جامعه روشن است و بر کسی پوشیده نیست، گفت: بخش عمده‌ای از آرامش روانی جامعه مرهون زحمات این سازمان و کارکنان آن است.

مسعود زارعی با بیان اینکه بالاترین کاری که انسان می‌تواند انجام دهد، خدمت به همنوع است، تصریح کرد که آتش‌نشانان بالاترین و رفیع ترین جایگاه انسانی را انتخاب کرده‌اند که در سخت ترین و بحرانی‌ترین شرایط به نجات جان انسان‌ها اقدام می‌کنند.

او همچنین خواستار بررسی موضوعاتی چون؛ سرمایه انسانی، تجهیزات، آموزش حرفه‌ای، آموزش همگانی و ... در این نشست شد.

این عضو شورای شهر شیراز که معتقد است امکانات و توان، متناسب با ماموریت‌ها نیست، گفت: سوال اینجاست که چه کار باید کرد که با این عدد تناسب ماموریت‌ها به شکل عالی انجام شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای شهر شیراز شهرداری سازمان آتش نشانی مسعود زارعی آتش نشانی شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند

 به گزارش تابناک، در پی اطلاع واصله از منابع  خبری مبنی بر فعالیت سازمان یافته در زمینه اقدامات مجرمانه فوق، مکان فعالیت این گروه در شیراز توسط عوامل پلیس اماکن سازمان اطلاعات انتظامی شناسایی شد.

اعضای این باند به صورت سازمان یافته و زیرزمینی فعالیت داشته که با هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

در این عملیات، یک دستگاه سلاریوم غیر مجاز به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال همراه با حدود 200 ثوب البسه مبتذل و مروج فرهنگ منحط غربی توقیف و مکان فعالیت پلمپ و متهمین به مرجع قضایی تحویل شدند.

تلاش ها برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

منبع: ایلنا

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش