Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان از جمع آوری ۴۷۸ دستگاه ماینر از مدارها شبکه توزیع برق استان زنجان خبر داد.

او  از کشف و ضبط ۵۰ مزرعه غیرمجاز برداشت رمز ارز در استان زنجان خبر داد و افزود: با کشف و ضبط این تعداد دستگاه ماینر ۷/۶ میلیون کیلو وات ساعت برق صرفه جویی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان بر لزوم مدیریت مصرف برق در استان زنجان تأکید کرد و گفت: جمع آوری رمز ارزها، ساماندهی انشعابات و تعدیل روشنایی معابر  به خوبی اجرا می‌شود.

علیزاده  از مردم خواست تا در صورت شناسایی فعالیت استخراج کنندگان رمز ارز‌های غیرمجاز آن را به شماره ۱۵۲۱ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع برق ماینرهای غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ احمد رستمی گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی روانسر از وجود یک شکارچی غیرمجاز در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی روانسر با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد شکارچی شدهند و او را دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی با اشاره به کشف ۵ قطعه کبک وحشی و ۳ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، از آزادسازی پرنده‌ها و معرفی شکارچی غیرمجاز به دستگاه قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان