Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان کرمان با همراهی دادستان عمومی و انقلاب کرمان، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده سردار شهید حاج حسین پورجعفری دیدار کردند.

 خبرگزاری میزان - یدالله موحد در این دیدار گفت: دستگاه قضایی استان کرمان بر خود واجب می دانست که در ایام مصادف با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری خدمت خانواده شهید رسیده و به پاس تلاش های مجاهدانه این شهید گرانقدر ، عرض ادب و احترام داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید حسین پورجعفری ، تاکید کرد: این شهید والامقام 40 سال از عمر پربرکت خود را در دوران دفاع مقدس و در جبهه مقاومت، همرزم و هم راز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است.
وی تاکید کرد: علقه و رابطه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار پورجعفری رابطه مرید و مراد بود و حاج قاسم نیز علاقه ویژه ای به سردار پورجعفری داشتند و در نهایت نیز با هم به مقام والای شهادت دست یافتند.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: امیدواریم خداوند بر درجات شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار پورجعفری بیافزاید و به ما نیز عنایت داشته باشد که شرمنده شهدا نباشیم.

حجت الاسلام‌والمسلمین محمدامیر ابراهیمی، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان نیز در این دیدار، گفت: ولایت مداری و حمایت از ولایت در سرلوحه کار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار پورجعفری بوده است و ما نیز با بهره گیری از مکتب شهدای اسلام به ویژه شهدای جبهه مقاومت باید به این اصل اساسی پایبند بوده ودر مسیر ولایت مداری حرکت کنیم.

در این دیدار، همسر شهیدپورجعفری به بیان سجایای اخلاقی وی پرداخت.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری کرمان یدالله موحد شهیدپورجعفری سردار سلیمانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری کرمان سردار سلیمانی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار سردار پورجعفری استان کرمان رییس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر