Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده کل قوا در قرارگاه امام علی صبح امروز در آیین گرامیداشت حماسه دهه بصیرت و میثاق ولایت که با حضور پرشور مردم سنندج در ورزشگاه ازادی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که توفیق حضور در سرزمین ایثار و فداکاری های خاموش پیدا کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین قرارگاه امنیتی امام علی(ع) به تفاوت حادثه و واقعه گریزی زد و گفت: حادثه اتفاقی است که در بستر زمان رنگ می‌بازد و گم می‌شود و کسی به آن اعتنا نمی‌کند اما واقعه اتفاقی است که مانند بعثت پیامبر و محرم در بستر زمان گم نمی‌شود و هرگز کهنه نمی شود و هر سال که می‌گذرد پرشور و پررنگ‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: 22 بهمن، دفاع مقدس و ایامی از این قبیل که صحنه پرافتخار ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم و تجاوز بود و آوازه آن رشادت‌های ملت، تا قیامت بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد.

جانشین قرارگاه امنیتی امام علی(ع) با عنوان این مطلب که 9 دی یک واقعه تاریخی است که باید به این مهم بیش از پیش پرداخته شود و برای پرداختن به این واقعه تاریخی باید به قبل از آن برگردیم، افزود: یکی از افتخارات نظام اسلامی این است که هر سالانه به طور میانگین یک انتخابات در آن برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: هیچ کشوری در منطقه به اندازه جمهوری اسلامی ایران انتخابات آزاد برگزار نکرده است، در خرداد 88 یک انتخابات باشکوه مانند سایر انتخابات‌ها برگزار شد اما دشمنان خواستند حلاوت این اتفاق شیرین را تلخ کنند.

وی اضافه کرد: در سال 78 بار دیگر دشمنان برای براندازی انقلاب طراحی کرده بودند اما چون آن ماجرا خیلی سریع جمع شد، دشمن در قرارگاه‌های پنهان و نامبارک خود 10 سال کار کردند تا خرداد 88 را شکل دهند.

وی اعلام کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری در آن سال که هنوز آرای مردمی شمارش نشده بود خود را برنده انتخابات اعلام کرد اما بعد از شمارش آرا، بازشماری آرا را خواستار شدند اما بازهم کوتاه نیامدند.

به گفته سردار غیب‌پرور، قانون‌گریزی ریشه و منشا فتنه و ماجرای 88 بود، چرا که با وجود توصیه‌های بزرگان نظام و عمل به قانون در انتخابات، این کاندیداهای ریاست جمهوری، بیانیه‌هایی صادر کردند و مسیری در پیش گرفتند که آب به آسیاب ریختند و فتنه 88 شکل گرفت.

جانشین قرارگاه امنیتی امام علی(ع) خطاب به سران فتنه خاطرنشان کرد: شماها منتظر بودید دشمنان نظام پشت تریبون‌هایی برایتان کف بزنند و از شماها تعریف کنند و این جز خسران به نظام و کشور چیزی به دنبال نداشت.

سردار غیب‌پرور افزود: دستان کثیف شما در کاسه کسانی بود که به ساحت اولاد پیامبر توهین کردند اما در 9 دی با اراده پروردگار مردم به میدان آمدند و این پرونده را جمع کردند به همین دلیل 9 دی یک یوم‌الله است و نباید هرگز در تاریخ انقلاب اسلامی گم شود.

وی عنوان کرد: ما این انقلاب را به سادگی به دست نیاورده‌ایم که اجازه بدهیم از بین برود، ما پای درخت انقلاب شهدای بزرگی همچون شهید سلیمانی تقدیم کرده‌ایم و هنوز هم برای حفاظت از انقلاب شهید می‌دهیم.

جانشین قرارگاه امنیتی امام علی(ع) تصریح کرد: انقلاب اسلامی فجر صادق است و قاسم سلیمانی ستاره درخشنده این کهکشان و ما انتظار طلوع خورشید هستیم و یقین داریم این طلوع مبارک اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: سنندج ولایت فرمانده کل قوا جمهوری اسلامی ایران سردار غیب پرور فتنه88 9 دی جانشین قرارگاه امنیتی امام علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟

عواقب بارور شدن ابرها در استان بیابانی الحناکیه عربستان سعودی به سقوط ابرها در بیابان ختم شد./اطلاعات آنلاین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا