Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالد بایزیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با دریافت گزارشی مبنی بر احتمال خروج یک محموله قاچاق حیات وحش از مرزهای این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران یگان حفاظت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پلیس حیات وحش این شهرستان با همکاری هنگ مرزی و سربازان گمنام امام زمان (عج) بلافاصله وارد عمل شده و با دستور دادستان عمومی و انقلاب از خروج این محموله قاچاق جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره حفاظت محیط زیست سردشت بیان کرد: در این عملیات قاچاقچیان حین خروج از نقطه صفر مرزی با مشاهده ماموران با به جا گذاشتن محموله قاچاق با استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی شب از محل متواری شدند.

بایزیدی گفت: در این عملیات ماموران یگان حفاظت این شهرستان موفق شدند یک قلاده توله شیر را کشف و پرونده قضایی در این زمینه تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع دهند.

وی با بیان اینکه شناسایی سه نفر و دستگیری آنان در این زمینه در دستور کار قرار گرفته، افزود: وضعیت این توله شیر در ابتدا بسیار نامناسب بود که با معاینه دامپزشک و مراقبت های لازم از آن هم اکنون از لحاظ جسمی بهبود یافته و از شرایط مناسبی برخوردار شده است.

بایزیدی گفت: گونه این نوع شیر هنوز مشخص نیست و پس از اطلاع از گونه آن توسط کارشناسان بلافاصله با طی مراحل قانونی به منطقه زیست خود بازگشت داده خواهد شد.

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و با کشور عراق دارای ۱۰۰ کیلومتر مرز مشترک است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی سردشت گربه سان قاچاق حیات وحش کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی سردشت سازمان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی سردشت گربه سان قاچاق حیات وحش کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس