Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- خانواده معزز شهید والامقام "غلامرضا ترابی‌کاجی" با حضور بر سر مزار شهید مفقودالاثرشان در سیاهو با وی دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، بعد از 33 سال فراق، بی‌خبری و چشم انتظاری امروز خانواده شهید ترابی‌ کاجی میهمان مردم سیاهو و عزیز کرده گمنامشان بودند و با شهید خود دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر دریادار دوم آریا شفقت‌ رودسری ارشد نظامی ارتش در استان هرمزگان در یادواره شهید غلامرضا تختی‌کاجی اظهار داشت: خداوند را شاکر هستم که امروز به عنوان یک سرباز کوچک این نظام مقدس از تبار ارتشیان برومند وظیفه خوش آمدگویی به خانواده معزز شهید ترابی‌‌‌کاجی را برعهده دارم، این شهدا از با ارزش‌ ترین دارایی‌شان گذشتند تا نعمت امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند.

وی افزود: از خانواده گرانقدر این شهید بزرگوار تشکر می‌کنیم که 33 سال صبوری کرده و مصائب فراق را تحمل کردند همچنین باید به روح بلند پدر و مادر این شهید نیز دورد بفرستیم که با تحمل درد دوری به دیار باقی شتافتند. 

شفقت بیان کرد: باید از مردم منطقه سیاهو به دلیل میزبانی خوب از شهدای گمنام و این شهید عزیز عرض تشکر داشته باشیم هر چند که این شهدای عزیز میزبان و صحنه گردان این مراسمات هستند. 

فرمانده ناوگان مقدم جنوب نیروی دریایی ارتش بیان کرد: این شهید بزرگوار بعد از سال‌ها دوری از کشور وقتی تفحص شده و به کشور باز می‌گردد مراسم تشییع و تدفینش در ایام فاطمیه بوده است و امروز هم در همین ایام فاطمیه هویت او مشخص شده است. 

وی ادامه داد: نهم دی روز میثاق ملت با ولایت است و شهدا با فدای جان خود با ولایت میثاق بسته‌اند و امروز هم که این مراسم را برگزار می‌کنیم مصادف است با آغاز این روز بزرگ و این شهید بزرگوار به همه ما تلنگر می‌زند که میثاق با ولایت، عزت و افتخار برای همه ما به ارمغان خواهد آورد. 

هویت شهیدان غلامرضا ترابی و حسن نوربخش شناسایی شدندهویت شهید گمنام شهرستان سلسله پس از 38 سال شناسایی شدشناسایی هویت شهید جمال جعفرزادگان پس از 38 سال

ارشد نظامی  ارتش در هرمزگان تصریح کرد: امروز ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم چرا که عزیزان آنها امنیت را برای ما به ارمغان آورده‌اند و امیدواریم با رفتار و کردار در عالم خاکی رهرو شهدا باشیم تا در عالم باقی شرمنده این عزیزان نباشیم.

همچنین سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان نیز در این مراسم اظهار داشت: خوش به حال مردم این منطقه که توفیق داشتند چند سالی در خدمت این شهید والامقام باشند چرا که خاطرم هست زمانی که بنا بود این شهدا در این مکان تدفین شوند چندین مکان پیشنهاد داده شد و با سردار باقرزاده بازدید کردیم اما اینجا انتخاب شد برای تدفین شهید ترابی و مادران و خواهران سیاهو و بندرعباس برای این شهید خواهری کردند و نگذاشتند جای خالی خانواده شهید در این مکان حس شود. 

وی افزود: این شهدا خواستند تاکنون گمنام بمانند مانند مادرشان حضرت زهرا سلام الله علیها و چه زیبا که زمان تدفینشان نیز در ایام فاطمیه بود و چه زیباتر که در حال حاضر که این شهید رخ گشوده است در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها بوده است. 

سالاری بیان کرد: ما و همه این جمعیت به عنوان برادران و خواهران این شهید هستیم و احساس می‌کنیم که خواهران و برادران جدیدی پیدا کرده‌ایم و این امر به نام حضرت زهرا(س) گره خورده است به طوری‌که نمی‌دانیم حکمت این مسئله چیست که از روستاهای دور افتاده اصفهان تا روستاهای دورافتاده سیاهو در هرمزگان بنای ارتباط کشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: به نمایندگی برادران شما در ارتش، سپاه و نیروهای مسلح عرض می‌‌کنم که انتقام شهدای عزیز را از آمریکایی‌ها و اعوان و انصارشان خواهیم گرفت و آن‌ها در قعر آب‌های خلیج فارس غرق خواهیم کرد.

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

حسین علی حاجی دلیگانی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیئت رئیسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تامین نیاز‌های دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنجشنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران