Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی، گفت: پس از بازدید این نمایشگاه تقاضا کردم گزارش این دستاوردها در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش توسط پژوهشگران ارائه شود تا کارشناسان مربوطه مباحث را بشنوند؛ هم اندیشی بین این دو بخش و مفاهمه علمی و پژوهشی خوبی برقرار شود تا بتوانیم از این دستاوردهای علمی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر حسن ملکی در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ که در محل دائمی نمایشگاهی بوستان گفت‌وگو تهران برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز از جهت علمی، فکری و تحقیقاتی روز خیلی مبارکی برای بنده بود چراکه فعالیت بنده در وزارت آموزش و پرورش و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کاملا مرتبط است با آنچه امروز در اینجا مشاهده کردم است. 


وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با روحیه جهادی و رویکرد دانشگاهی توانسته در ابعاد مختلف حوزه‌های علوم انسانی، مسائل فنی و پزشکی و زمینه های مختلف، مطالعات متعدد و طرح های تحقیقاتی و کاربردی خوبی به ویژه در حوزه علوم انسانی انجام دهد تصریح کرد: آنچه از این نمایشگاه متوجه شدم این است که جهاد دانشگاهی تحقیقاتی کاربردی و متصل به واقعیت را به طور متعدد انجام داده و در صورت اتصال  سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به این‌ تحقیقات، هم برنامه های درسی غنای بیشتری خواهند داشت و هم همکاران جهاد دانشگاهی در جریان واقعیت های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی قرار خواهند گرفت. 


به گزارش ایسنا، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ که از پنجم دی آغاز شده تا نهم ماه جاری در مرکز نمایشگاهی بوستان گفت‌وگوی تهران دایر است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستاوردهای جهاد دانشگاهی آموزش و پرورش سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی جهاد دانشگاهی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت: دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در ایران بی‌نظیر بوده است و هیچ فردی نمی‌تواند دستاوردهای آن را نادیده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد فرامرزی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز استاد و معلم اظهار کرد: بدون تردید آموزش باکیفیت رکن اصلی تمام دانشگاه‌ها است و مهمترین محصول و تولید این آموزش باکیفیت، فارغ‌التحصیلانی کارآفرین و اشتغال‌آفرین است و اساتید دانشگاه در خط مقدم این نقش‌آفرینی قرار دارند.

وی با اشاره به دهه سرآمدی آموزش افزود: دانشگاه اصفهان بنا بر مأموریت تعریف شده، شعار اختصاصی خود در خصوص این دهه را مبنی بر «آموزش الهام‌بخش، نیاز محور و اشتغال‌پذیر» اعلام کرد و توسط وزارت علوم، امروز تحت عنوان روز سرآمدی و آمایش آموزش عالی نام‌گذاری شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در ایران بی‌نظیر بوده است و هیچ فردی نمی‌تواند دستاوردهای آن را نادیده بگیرد، اما نقاط ضعفی وجود دارد که باید رفع و نقاط قوت تقویت شود، از ابتدای سال ۱۴۰۰ برنامه‌ای تحت عنوان تحول آموزش عالی مدون و عملیاتی شدن آن مبتنی بر نیازهای جامعه آغاز شد.

فرامرزی با اشاره به فرایند انتخاب سرامدان آموزشی ادامه داد: سرآمدان آموزشی بر اساس شیوه نامه ۱۴۰۱ در سطح دانشگاه و سطح کشوری انتخاب می‌شوند و معیارهای متعددی برای انتخاب آنها مد نظر قرار می‌گیرد، در این خصوص پرونده نفرات برتر در کمیته انتخاب سرآمدان بررسی و ۲۴ نفر برگزیده شدند.

وی با اشاره به برنامه های انجام شده در هفته سرآمدی گفت: با همکاری دانشکده‌ها به صورت فعال، در سطح دانشگاه اصفهان حدود ۱۷ برنامه و مراسم ویژه به مناسبت روز معلم، ۱۲ کارگاه تخصصی با محوریت شعار این دوره، ۱۳ مورد نشست تخصصی در دانشکده‌ها و برگزاری ۳۰ عنوان سخنرانی اساتید برگزار شده است که جای خدا قوت دارد.

کد خبر 749475

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن