Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ صادق مزارعی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حدود ۲۰ فقره از واژگونی خودروها در مسیر بوشهر- برازجان و دالکی رخ داد که بخشی از آن به دلیل پاشش فوگسیل (پروژه لایه حفاظتی) در جاده طی ماه‌های گذشته بوده است.

وی بیان کرد: از مجموع واژگونی‌ خودرها عمده آنها منجر به خسارت مالی به خودروها شد و تنها در یک مورد با واژگونی یک دستگاه سمند در گناوه یکی از سرنشینان آن فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزارعی ادامه داد: باتوجه به شدت بارش‌ها در شب گذشته جاده دسترسی به برازجان از فوگسیل‌های پاشیده شده پاک‌سازی و میزان واژگونی‌ها نیز به حداقل رسیده است.

مزارعی عنوان کردیادآورشد: با وجود فعالیت سامانه بارشی تمامی مسیرهای مواصلاتی در استان بوشهر باز است ولی با این حال رانندگان با توجه به لغزندگی مسیرها باید از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: باتوجه به پیش بینی بارش برف و باران در استان‌های همجوار انتظار است هم‌استانی‌ها حتی الامکان از سفرهای غیرضرور به این مناطق و مسیرهای کوهستانی استان مانند مسیر سیراف - جم و گردنه عامری(دیلم - بهبهان)  اجتناب کنند.

مزارعی  اظهارداشت: رانندگان در صورت تردد باید علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه، حفظ فاصله طولی ( ۲ برابر روزهای عادی)، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ و توجه به توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

برچسب‌ها بوشهر پلیس راهور ناجا گناوه بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر پلیس راهور ناجا گناوه بوشهر پلیس راهور ناجا گناوه بارش باران سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم) وقتی تیر چراغ برق جان عابر پیاده را نجات می‌دهد (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)

دیگر خبرها

  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان (فیلم)
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است