Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید الهویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی گل‌گهر در دربی کرمان و در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی تاکتیکی و با کیفیتی بود که ساعت‌ها می‌توانیم در موردش صحبت کنیم. مس رفسنجان تیم با کیفیتی است. نتایج اخیر این تیم نشان دهنده موفقیتش در سبک و مدل بازی است.

وی افزود: دفاع سازمان یافته، ضد حملات با کیفیت و ضربات ایستگاهی خطرناک از خصوصیات مدل بازی این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شروع خوبی داشتیم. موقعیت سازی، گردش توپ مناسب و بازی در مناطقی که هدف تاکتیکی ما بود ولی متاسفانه چند خطای ساده به حریف دادیم. روی یک ضربه ایستگاهی نتوانستیم سازماندهی مناسبی اداشته باشیم و برخلاف شرایط بازی گل خوردیم. 

مربی گل‌گهر با اشاره به گل دوم مس رفسنجان تصریح کرد: گل دوم روی اشتباه تیم ما در ضدحملات مس رفسنجان به ثمر رسید. متاسفانه اشتباهات فردی زیادی انجام دادیم و مجید علیاری گل زیبایی به ثمر رساند. بعد از گل دوم، دوباره توانستیم شخصیت بالای تیمی خود را نشان بدهیم. با حملات متمرکز، عمق تیمی و بازپس گیری مناسب توانستیم جریان بازی را مطابق سبک خودمان جلو ببریم و با ایجاد موقعیت‌های مناسب به گل برسیم. متاسفانه مثل بازی با آلومینیوم اراک نتوانستیم از موقعیت‌های با کیفیتی که ایجاد کرده بودیم، استفاده مناسبی داشته باشیم. با وجود برتری کیفی نتوانستیم ۳ امتیازی که حق ما بود را بدست بیاوریم.

الهویی گفت: مطمئنا ۳ امتیاز، مهمترین دست آورد یک بازی است ولی توانایی تیم و بازیکنان ما در برتری کیفی و القای مدل بازی به تیم با کیفیتی مثل مس رفسنجان، نشان دهنده پیشرفت است اما باید یاد بگیریم که از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. شکاری، تبریزی و صادقی تلاش خیلی خوبی داشتند. اینکه بر اساس برنامه‌های تاکتیکی تیم در موقعیت‌های گلزنی قرار می‌گیرند، اتفاق مثبتی است. مطمئنا درس بزرگی از دو بازی اخیر و امتیازاتی که در این دو بازی با وجود کیفیت بالا از دست دادیم، گرفتیم. سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی استفاده حداکثری از برتری تاکتیکی‌مان داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود

به گزارش ورزش‌سه، یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر که تحت تاثیر دو دیدار حساس در تبریز و تهران کمتر به چشم آمد، دربی کرمان میان شاگردان اوزونیدیس و محرم نویدکیا به عنوان دو مربی صاحب سبک بود که در پایان با تساوی یک بر یک تمام شد. 

البته این دیدار می‌توانست با نتیجه دیگری تمام شود و نارنجی‌پوشان رفسنجانی که این روزها روی فرم هستند با پیروزی زمین مسابقه را ترک‌ کنند، اما محمدرضا اخباری با پنج سیو اجازه نداد دروازه تیمش بیش از یک بار در این بازی گشوده شود.

اخباری در ۲۰ دقیقه ابتدایی دربی استان کرمان شوت سنگین واسعی را دفع کرد؛ در ادامه دو مرتبه موفق به مهار موقعیت‌های سجاد شهباززاده شد و درنهایت روی ارسال کرنر  ضربه سر تماشایی نژاد مهدی را به شکل تحسین‌برانگیزی از روی خط دروازه برگرداند تا گل‌گهر که برای پیروزی پا به این میدان گذاشته بود، حداقل موفق به کسب تک امتیاز بشود. 

البته این نتیجه به لطف درخشش تورس در بخش بازیسازی و تهاجمی تیم و در ادامه اخباری در خط دروازه رقم خورد که دو بازیکن شاخص اوزونیدیس در این فصل از رقابت‌های لیگ‌ برتر به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی