Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با کمبود خانه عالم در استان روبه‌رو هستیم که باید برای برطرف شدن این مشکلات چاره‌اندیشی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، به‌ نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در نشست با نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: کار سازمان تبلیغات با ارزش بوده و رسالت آن تبلیغ اسلام است که بالاتر از آن چیزی وجود ندارد و این از بزرگترین رسالت‌ها در عالم آفرینش، معرفت‌بخشی و ایجاد معنویت در جامعه بشری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این رسالت خطیر را خداوند بر دوش بزرگترین انسان‌ها همان انبیا و اولیا گذاشته و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شرایطی فراهم شده تا ما بتوانیم در این کار بهتر عمل کنیم و به برکت انقلاب اسلامی یک ظرفیت جهانی برای ترویج اسلام، احکام دینی و این بسیار ارزشمند فراهم شده است.

حسینی با اشاره به اینکه در این راستا هر کار و هزینه‌ای انجام شود با ارزش خواهد بود عنوان کرد: برخی مواقع انسان‌ها کار مادی خوبی را انجام می‌دهند اما ارزش آن چنانی که آدم از دیدگاه خداوند بتواند روی آن حساب کند را ندارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کار تبلیغ دین و مدیریت آن و برنامه‌ریزی برای آنها فوق‌العاده بوده و فعالیت و هزینه کردن در این راه نیز بسیار با ارزش است.

حسینی عنوان کرد: از ظرفیت‌ها و هیئت‌های مذهبی حمایت شود، برنامه‌های مذهبی بسیار با ارزش است و این استان در مباحث اسلامی، علاقه به اهل‌بیت(ع) و روحانیت پیشینه بسیار خوبی دارد و به برکت نظام جمهوری اسلامی فضای جدیدی رخ داده و کار سازمان تبلیغات شاخص و در دید است و توقعات زیادی وجود دارد که این سازمان در عرصه‌های مختلف نقش برجسته‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: امکانات محدود بوده و برخی از مواقع برخی مسائل با این محدودیت امکانات روبه‌رو هستند اما از استان ما باید حمایت ویژه‌ای صورت گیرد به دلیل مشکلات مادی که در آن وجود دارد و به دلیل اینکه مردم استان در عرصه‌های مختلف حضور بسیار خوبی را داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این استان در دوران دفاع مقدس نسبت به جمعیت خود بیشترین حضور و شهدای گرانقدر را تقدیم انقلاب کردند، حضور در صحنه‌های سیاسی و مشارکت در انتخابات و یک سوم از جمعیت این استان را سادات تشکیل می‌دهند، ترکیبی از این امتیازاتی هستند که سبب می‌شود سازمان تبلیغات در این استان توجه ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد خوب مدیرکل سازمان تبلیغات و عوامل آن اضافه کرد: در برخی از مناطق با مشکلاتی از جمله نداشتن خانه عالم روبه‌رو هستیم که باید برای برطرف شدن این مشکلات چاره‌اندیشی شود و هیئت‌های مذهبی خوبی در استان وجود دارد که با هزینه شخصی یا هیئت امنایی اداره می‌شوند که باید از آنها حمایت و از ظرفیت آنها بیشتر استفاده شود، قطعاً حمایت‌ها سبب رشد و بالندگی خوبی برای آنها خواهد شد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وجود دارالقراآن‌ها یکی دیگر از ظرفیت‌های بسیار خوب تربیت دینی و اجتماعی است و می‌تواند باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج محافل دینی و قرآنی شود.

حسینی یادآور شد: دارالقرآن‌هایی در استان وجود دارد که توانسته تاکنون 100 حافظ کل قرآن و حدود 2 هزار نیروی خوب را پرورش دهد و باید این مکان‌ها مورد حمایت قرار گیرند، شاهد هزینه کردن دشمنان برای سرکوب ارزش‌های دینی و ایجاد مشکلات اجتماعی و بی اعتقاد کردن جوانان در کشورهای اسلامی به ویژه ایران اسلامی هستیم لذا از مکان‌های این چنینی حمایت شود‌

وی افزود: باید فرزندان خود را زمانی که به مدرسه می‌فرستیم آنها بتوانند در کنار علم آموزش‌های قرآنی و دینی را به خوبی فرا گرفته و اگر تربیت‌های دینی و فرهنگی و اجتماعی نداشتند در این مدارس آنها را آموزش ببیند.

رئیس سازمان تبلیغات: جریان‌سازی مکتب شهید سلیمانی هوای معنوی تازه‌ای برای تنفس در عالم ایجاد ‌می‌کند‌قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی: رفع معضل "کاهش جمعیت" نیازمند ذائقه‌سازی و کار فرهنگی تاثیرگذار استسازمان تبلیغات طرح "شکوه مادری" را اجرا می‌کند

حسینی خاطرنشان کرد: گاهی مشاهده می‌شود فرزند خود را به دانشگاه می‌فرستیم اما بعد می‌بینیم یک چیز دیگری شده‌اند، توصیه می‌کنم در ساختار و کلیات اقدام مؤثری شود و خانه‌های قرآنی و محافل مذهبی را تقویت کنیم.

وی بیان کرد: انسان‌هایی هستند که در ساختار اداری یا نیستند و یا راهشان نمی‌دهند، ولی انگیزه و برنامه‌های خوب و سازنده‌ای را داشته و توانمند هستند و می‌توانند کارهای خوبی را انجام دهند این چنین افرادی شناسایی و از توان آنها استفاده شود‌.

حسینی تصریح کرد: فرهنگ و اقتصاد را نباید دولتی کرد باید بسترهای عمومی و مردمی را تقویت کرده آن موقع موفق خواهیم بود، حاکمیت در سطح کلان و خودش کارهایش با ارزش است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آن گونه که می‌خواستیم در سطح مطلوب و در شأن نظام جمهوری اسلامی شکل نگرفته و ما روز به روز نگران هستیم و یکی از راه‌ها استفاده از ظرفیت‌های مردمی که خود جوش به میدان آمده و شروع به‌کار می‌کنند حمایت کردن از این ظرفیت‌های عظیم بوده که نباید نادیده گرفته شوند.

انتهای پیام/541/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه سازمان تبلیغات ظرفیت ها روبه رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی بعدازظهر شنبه در حاشیه یادواره شهدای روحانی در بهشهر با بیان اینکه هر اقتداری که وجود دارد به برکت خون شهیدان است، گفت: اقتدار رهبر و امت ما نیز به برکت شهدا است.

وی‌گفت: برگزاری یادواره شهدای روحانیت نشان دهنده این است که روحانیت فقط در بیان مدافع دین نیست و برای دین جان و مال خود را نیز فدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اظهار اینکه روحانیت نشان داده که در تمامی عرصه‌ها برای دفاع از دین خود آمادگی دارد و جان فدا می‌کند، به نقش روحانیت در دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: روحانیت در این دوران هم رزمنده بود هم رزمنده پرور و پشتیبان بودند و رزمنده‌ها بیش از آنکه به ما نگاه کنند به عمل ما نگاه می‌کنند.

وی‌گفت: برگزاری یادمان و کنگره شهدا فقط تکریم شهیدان نیست بلکه ادامه راه و موفقیت‌های ما همگی به برکت شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر امروز رهبر ما با قدرت بر دشمن می‌خروشد و رزمندگان ما با قدرت بر سر دشمن می‌کوبند و عزت و اقتدار ما به برکت خون شهیدان است.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حضور روحانیت در دفاع مقدس مایه دلگرمی رزمندگان بوده است، گفت: تبلیغات فرهنگی روحانیان در جبهبه‌های رزم به عنوان رزمنده و جنگنده حضور داشتند برای ارتقای معنویت و روحیه دادن به رزمندگان بسیار مفید و مؤثر بوده است.

یوسف نوری استاندار مازندران نیز با اظهار اینکه روحانیت در دوران دفاع مقدس به عنوان رزمنده و تقویت کننده ایمان معنویت فعالیت می‌کردند گفت: بر پایه شهدا نوعی جهاد است و تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا به ویژه علما و روحانیون برای ما و جامعه سازنده است.

کد خبر 6096497

دیگر خبرها

  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد