Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی شیرازی پیش ازظهر پنجشنبه در اجتماع مردمی ۹ دی در بندرعباس اظهار داشت: در جنگ تحمیلی هدف دشمن این بود با نگاه مادی و جهان بینی غربگرا، نظام اسلامی را زمین بزنند. طبق محاسبات مادی تصور این بود که سران ارتش فرار کرده و یا از بین رفته‌اند و تشکیلات نظامی قوی در کشور وجود ندارد و نیروهای موجود نمی‌توانند کشور را در مقابل تهاجم رژیم بعث دفاع کنند؛ غافل از اینکه این نظام وابسته به خدا و دل ملت و رزمندگان وصل به خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: ملت ایران در جنگ تحمیلی با سلاح نجنگید بلکه با ایمان به خدا و عشق به خدا جنگ را پیش برد و دشمن را شکست داد و صدام هم سقوط کرد و طناب دار را یکی از فرماندهان لشکر بدر به گردن وی انداخت و این نتیجه مبارزه با ملت ایران و اسلام بود.

شیرازی بیان کرد: دشمن در جنگ نظامی شکست خورد و از سال ۱۳۶۵ که هنوز جنگ تمام نشده بود دشمنان رو به نبرد نرم با ملت ایران آورد و متوجه شد آن چیزی که ملت ایران را مقاوم نگه داشته دین، عشق به شهادت، عشق به شهادت و تقوا است، لذا در کنفرانسی در اورشلیم اعتراف کردند باید عاشورا کم رنگ شود چرا که ایمان و اعتقادی که به ملت ایران امید می‌دهد مهدویت و عاشورا است لذا بر آن شدند تا ریشه‌های اعتقادی ملت ایران را از بین ببرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: طرح دشمن برای کمرنگ کردن فرهنگ عاشورایی از بین بردن ولایت فقیه بود چرا که ولایت فقیه بود که نقطه پررنگ شدن فرهنگ عاشورا و مهدویت بود.

وی عنوان کرد: در سال ۶۸ رهبر انقلاب فرمودند امروز دشمن طراحی کرده است ۲۰ سال و ۱۰ سال آینده قرار است برداشت کند لذا سال ۷۸ و ۸۸ فتنه‌هایی را ایجاد کردند. ملت ایران در حماسه ۲۳ تیرماه فتنه ۷۸ را شکست داد لذا فتنه سال ۸۸ را طراحی کردند و این بار حساب شده عملی کردند و طرحی را که در شوروی سابق و گرجستان اجرا کرده بودند بازسازی کردند و آن را در ایران پیاده کردند؛ مادی‌گرایان هرگز حقیقت نگاه الهی یک ملت را درک نمی‌کنند و به همین دلیل شکست خوردند.

وی تاکید کرد: در فتنه ۸۸ یک عده طراح اصلی بودند و پشت صحنه آن سران استکبار آمریکا و انگلیس حضور داشتند و سران فتنه نیز مجریان روی صحنه بودند و علاوه بر آنها گروه دیگری نیز دخیل بودند و آن هم بعضی از مسئولین و خواص بودند که وارد گود شدند لذا در سال ۸۸ رهبر معظم انقلاب فرمودند در فتنه ۸۸ خواص مردود شدند اما ملت ایران سربلند از آن بیرون آمدند.

وی عنوان کرد: من امروز به مسئولان کشور می‌گویم ملتی که در فتنه‌های مختلف پای این انقلاب ایستاده‌اند جای دارد مسئولین دست و پای آنها را ببوسند چرا که مردم در این کشور حاکم هستند و مردم سالاری دینی در ایران حاکم و اگر سردار سلیمانی هم به عزت، مقام و قدرت رسید به خاطر حمایت ملت ایران بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تاکید کرد: شهید سلیمانی در وصیت نامه می‌نویسد مردم بودند که به من اعتماد کردند و اگر اعتماد مردم نبود نمی‌توانستم فرمانده لشکر شود و سردار سلیمانی خطاب به شهدای لشکر ۴۳ ثارالله می‌نویسد که شما بودید که قاسم را قاسم کردید بنابراین مسئولین بدانند ما بدون مردم هیچ‌کاره هستیم.

وی اضافه کرد: ۹دی باید عزیز داشته شود تا همه بدانند عمل قدرت در جمهوری اسلامی ایران ملت ایران است و اگر نیروهای مسلح هم قدرتی دارند به پشتیبانی این ملت است و امام با پشتیبانی این ملت در دهان آمریکا زد پس خدمت به این مردم ارزشمند است و مسئولین محترم موظف هستند و تکلیف دینی دارند که هر قدمی که می‌توانند برای خدمت به این مردم بردارند.

کد خبر 5387874

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام علی شیرازی وزارت دفاع 9 دی ویروس کرونا بوشهر 9 دی قاسم سلیمانی گرگان آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا سفر رئیس جمهور به قم آلودگی هوا ایلام دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی لیگ برتر فوتبال ایران ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بامزه بلیچر ریپورت برای سه مربی لیگ انگلیس؛ کچل‌های تخم مرغی! + عکس

آرنه اسلوت به احتمال زیاد سرمربی فصل آینده لیورپول خواهد بود.

طرفداری | کچل‌های تخم مرغی؛ طرحی که بلیچر ریپورت برای سرمربیان بدون موی لیگ برتر منتشر کرده است.

روز گذشته بود که خبری مبنی بر قطعی شدن همکاری آرنه اسلوت با لیورپول منتشر شد. سرمربی فاینورد بارها در مصاحبه‌های خود تاکید کرده بود مایل است هدایت لیورپول را برعهده بگیرد و حالا طبق ادعای رومانو و برخی رسانه‌ها، سرمربی هلندی در فصل آینده روی نیمکت قرمزهای آنفیلد می‌نشیند.

بلیچر ریپورت در اقدامی خلاقانه، برای سه سرمربی کچل لیگ انگلیس یعنی اسلوت، تن‌هاخ و گواردیولا طرحی بامزه منتشر کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • طرح بامزه بلیچر ریپورت برای سه مربی لیگ انگلیس؛ کچل‌های تخم مرغی! + عکس
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است