Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تجمع یوم الله ۹ دی اظهارکرد: اگر واقعه ۹ دی مربوط به گذشته بود و به امروز ما مربوط نمی شد سخن گفتن از آن بی فایده بود اما امکان تکرار فتنه وجود دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: بصیرت مردم، ولایت مداری و حضور به موقع آنها در صحنه درس های بزرگ ۹ دی است که باید از آن عبرت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با بیان اینکه مردم گلستان یک روز قبل از ۹ دی به صحنه آمدند، افزود: این حضور مردم استان نشان از ولایت مداری آنها است.

وی گفت: در ماجرای فتنه برخی عوام و حتی خواص جامعه دچار لغزش شدند که خاصیت فتنه است اما با سعه صدر و هدایت رهبر معظم انقلاب موفق شدند توده مردم را از بدخواهان نظام جدا کنند.

حسینی اضافه کرد: هر چند ممکن است مردم در برخی مسائل اختلاف نظر داشته باشند ولی در اصل نظام، ولایت پذیری و ادامه دادن راه شهدا هم عقیده هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: ملت ایران وقتی دیدند بی شرمانه به بهانه تقلب به امام حسین (ع)، رهبری و همه آرمان های آنها توهین می شود دیگر طاقت نیاوردند و به میدان آمده و بساط فتنه ای که چهره خود را عیان کرده بود برچیدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها افزود: شهید سلیمانی وقتی در فتنه ۸۸ و فتنه کوی دانشگاه مواجه شد با نوشتن نامه به خواصی که دچار لغزش شده بودند روشنگری کرده و هشدار دادند.

حسینی بیان کرد: فتنه گران با شعار تقلب و مظلوم نمایی در ابتدا به میدان آمدند اما در ادامه اصل نظام اسلام و همه مقدسات را نشانه گرفتند.

وی شدت گرفتن تحریم ها علیه ایران را از نتایج فتنه ۸۸ خواند و افزود: رییس جمهور آمریکا به طور علنی اعلام کرد ما بعد از حوادث ۹ دی مطمئن شدیم بین مردم و حتی مسئولان شکاف وجود دارد و تصمیم به تشدیدکردن تحریم ها بعد از آن واقعه گرفته شد.

کد خبر 5387866

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سید محمد حسینی 9 دی ویروس کرونا بوشهر 9 دی قاسم سلیمانی گرگان آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا سفر رئیس جمهور به قم آلودگی هوا ایلام دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

کد خبر 847439 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا