Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، موهبتی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در سومین جلسه کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، ضمن قرائت دستور کار جلسه، بر لزوم توجه دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته به رعایت عدالت در توزیع شهرستانی اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از نمایندگان دستگاه‌ها می خواهیم با توجه به محدودیت اعتبارات، موضوع تطابق طرح‌ها با اولویت‌ها و نیاز‌های استان را مد نظر داشته باشند.

بهروزی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز در ادامه به ابلاغ برنامه اشتغال وزارت نفت و همچنین برنامه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و سپس طرح‌های متقاضی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در حوزه‌های صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری را که قبل از این در کمیته کارشناسی بررسی و تصویب شده بود، معرفی کرد.

سپس نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به ارائه توضیحاتی در خصوص طرح‌های معرفی شده پرداختند که توسط اعضای کمیته مورد بررسی و اعلام نظر قرار گرفت.

در این جلسه ۱۴ طرح گردشگری متقاضی تسهیلات در حوزه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مبلغ ۲۳۶ میلیارد ریال، ۱۲ طرح در حوزه سازمان صنعت، معدن و تجارت به مبلغ هزار و ۴۸۷ میلیارد ریال و ۲۵ طرح گلخانه‌ای در حوزه سازمان جهاد کشاورزی استان به مبلغ ۲۷۶ میلیارد ریال به تصویب کمیته استانی رسید و مقرر شد اقدامات لازم جهت معرفی طرح‌ها به بانک‌ها و مؤسسات عامل صورت گیرد.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی وزارت نفت میراث فرهنگی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم، شامگاه دوشنبه وارد استان مرکزی، پایتخت صنعتی کشور شد و در شهرستان اراک، در پاویون مورد استقبال رسمی استاندار مرکزی، مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

در این سفر قرار است امروز سه شنبه وزیر در سی و دومین همایش بین‌المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی اراک حضور پیدا کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود با فعالین اقتصادی و تشکل‌های حوزه صنعت نشست خواهد داشت و از شرکت دانش بنیان انرژی صنعت خاورمیانه در اراک، بازدید می‌کند.

کد خبر 6098853

دیگر خبرها

  • تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • وجود ۲۰۰ معدن فعال در کردستان
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند