Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گفته رئیس کمیته ملی المپیک، نهادهای نظارتی به ماجرای استانبول گیت ورود کرده‌اند. خبرگزاری میزان - ۲۹ آذر امسال بود که گزارش در خبرگزاری میزان با عنوان «فاجعه «استانبول گیت» در ورزش ایران؛ دلار‌های بادآورده برای انصراف کاندیدا!» منتشر شد؛ گزارشی که بازتاب‌های زیادی به دنبال داشت و حتی کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک هم به آن ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در نشست خبری خود به موضوع «استانبول گیت» واکنش نشان داد و گفت: این خبر را در رسانه‌ها دیدم. این مسائل خارج از حیطه ما است و باید نهاد‌های نظارتی ورود کند که اطلاع دارم ورود کرده‌اند. کمیسیون اخلاق هم می‌تواند به این مسائل ورود کند.   باید امیدوار بود که اگر تخلفی رخ داده وزارت ورزش و جوانان بدون هیچ مماشاتی با آن برخورد کند و اجازه حضور افرادی که با پول بیت‌المال به دنبال رسیدن به اهداف شخصی خود هستند را در ورزش کشور ندهد.

با توجه به اسناد ارائه شده که بخشی از آن در گزارش مورد نظر آمده کاملا مشخص است که برخی اتفاقات رخ داده، غیرطبیعی بوده است. با این حال باید دید چه سرنوشتی در انتظار افرادی که در این ماجرا نقش داشتند خواهد بود..   بیشتر بخوانید: فاجعه «استانبول‌ گیت» در ورزش ایران؛ دلارهای بادآورده برای انصراف کاندیدا! + عکس


انتهای پیام/ برچسب ها: استانبول گیت کمیته ملی المپیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استانبول گیت کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک استانبول گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به  باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!