Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه نسل اولی‌ها در استان کردستان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم بزرگداشت حماسه 9دی صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مسئولان ارشد استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های استان کردستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم در سنندج با حضور «سردار غلامحسین غیب‌پرور» جانشین‌ فرمانده‌ کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی(ع)، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، استاندار، فرمانده سپاه بیت‌المقدس، اعضای شورای تامین و جمعی دیگر از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف به ویژه نسل اولی‌ها در سالن آزادی برگزار شد.

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در سنندج ابتدا با قرائت آیات کلام الله مجید آغاز و «سردار غلامحسین غیب‌پرور» جانشین‌ فرمانده‌ کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی(ع) و «سردار سید صادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به تبیین اهمیت شناخت فتنه و نقش بی‌بدیل مردم در خنثی سازی فتنه 88 به ایراد سخنرانی پرداختند.

مردم با شعارهای کوبنده «مرگ برآمریکا»، «مرگ براسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش‌ به‌فرمان توایم خامنه‌ای» اوج نزجاز از سران فتنه و فتنه‌گران و حمایت از ارزش‌های اسلام، انقلاب و رهبری را بار دیگر به دنیا نشان دادند. امروز نسل اولی‌ها آمده بودند تا با حضور معنادار خود و مشت‌های گره‌کرده و شعارهای کوبنده بر علیه بدخواهان ثابت کنند که نقشه‌های شوم فتنه‌گران پیاده نظام دشمن هیچ محلی از اعراب ندارد.

سردار غیب‌پرور: تا آخرین قطره خون از نظام و رهبری دفاع می‌کنیم/ فتنه‌گران می‌خواستند انقلاب ‌را به مسلخ ببرند‌فرمانده سپاه کردستان: حماسه 9 دی بساط فتنه‌گران را جمع کرد

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در این مراسم اظهار داشت: امروز مردم این خطه بار دیگر برگ زرین دیگری را در حمایت از رهبر معظم انقلاب و امنیت و اقتدار کشور به نمایش گذاشتند و نشان دادند که فتنه‌گران و ایادی و نوکران دشمنان هیچ جایگاهی در نزد آنان ندارند.

وی افزود: خوشبختانه به پشتوانه همین حمایت مردمی، نظام مقدس جمهوری اسلامی در گذرگاه‌های مختلف تاریخی با اقدام و عمل به موقع، دامن پاک خود را از گزند نقشه‌های شوم دشمنان مصون نگه داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: امروز مردم بصیر و لحظه‌شناس کردستان بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی خود حماسه‌ای عظیم خلق کرده و برگ زرین دیگری بر افتخارات بی‌شمار خود افزودند.

دف‌زنی، مولودی‌خوانی و قرائت بیانیه 9 دی از دیگر ویژه برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراسم بزرگداشت حماسه استان کردستان فتنه گران نسل اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد

رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی کنتاکی (کی اف سی) ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی به‌دلیل تحریم‌هایی مردمی که در واکنش حمایت این شرکت از حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کمپین‌های حمایت از مردم فلسطین آغاز شده بود، به طور موقت تعطیل کرد.

براساس گزارش القدس العربی، روزنامه سنگاپوری The Strait Times اعلام کرد که روز دوشنبه، KFC فعالیت خود در مالزی را به حالت تعلیق درآورده است. این روزنامه به نقل از کارگران رستوران نوشت که شعبه‌های کنتاکی یک هفته است که تقریبا خالی از مشتریست.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها، ده‌ها هزار قربانی غیرنظامی، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، بر جای گذاشته است. رژیم صهیونیستی با وجود صدور قطعنامه فوری آتش بس توسط شورای امنیت سازمان ملل به جنگ ویرانگر خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

در همین راستا مردم سراسر جهان به خصوص مردم کشورهای مسلمان شرکت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند را تحریم کردند. کی اف سی در این تحریم تنها نبوده و مک دونالد نیز دچار ضرر و زیان شده است. کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالدز اخیرا اذعان کرد که این شرکت در پی تحریم گسترده از سوی مشتریان خود، شاهد تأثیر تجاری معناداری بوده است که نگرانی سهامداران در مورد فعالیت‌های منطقه‌ای و جهانی این غول فست‌فود زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم