Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:07:04 GMT

فتنه ۸۸ نتیجه ۱۰ سال کار دشمنان نظام بود

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۸۷۸۶

فتنه ۸۸ نتیجه ۱۰ سال کار دشمنان نظام بود

سردار غلامحسین غیب‌پرور روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت ۹ دی در سنندج اظهار داشت: در فتنه ۸۸ دشمن به سراغ کسانی رفت که دائما از لطف نظام برخوردار بودند و سابقه پست‌های مختلفی داشتند.

وی با بیان این سوال چطور کسی در ظهر انتخابات مصاحبه می‌کند و خود را پیروز می‌داند افزود: وقتی حرف از تقلب می‌شود به تمام دست اندرکاران پای صندوق‌ها که از اهالی فرهیخته و فرهنگی کشور هستند توهین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غیب‌پرور ادامه داد:‌ فتنه‌گران فشار آوردند که آرا بازشماری شود و نهایتا باوجود اینکه نیاز به بازشماری نبود آرا بازشماری هم شد اما چرا باز هم نتایج را قبول نکردند.

وی اضافه کرد: مخالفین اجرای قانون بیانیه پشت بیانیه دادند و چقدر بزرگان نظام نصیحت کردند که آب به آسیاب دشمن نریزید اما بی نتیجه بود.

سردار غیب‌پرور یادآور شد: آیا این فرد منتظر بود رییس جمهور ملعون آمریکا از او نام ببرد که نام هم برد و آیا منتظر بود که نخست وزیر منحوس رژیم جعلی برای او دست بزند که این اتفاق هم افتاد.

وی با بیان اینکه حتی جریان نفاق هم از اتفاقات فتنه ۸۸ خوشحال شد افزود: اردوکشان خیابانی به ساحت قدسی سید شهدا هم توهین و پرچم عزای حسینی را پاره پاره کرده و آتش ‌زدند که عمق کینه آنها را نشان داد.

سردار غیب‌پرور گفت: این اراده پروردگار عالم بود که مردم در ۹ دی به میدان آمدند و پرونده فتنه را جمع کنند که این واقعه مهم در تاریخ کهن این ملت و انقلاب اسلامی نباید گم شود.

وی با اشاره به اینکه عاشورا، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همه از جنس وقایعی هستند که ماندگار شده‌اند ادامه داد:‌هرچه می‌گذرد واقعه عاشورا تابناک‌تر و روشن‌تر می‌شود و ۲۲ بهمن واقعه‌ای بود که موجب شد یک ملت سر خود را بالا بگیرد.

سردار غیب‌پرور اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس واقعه دیگری بود که مایه افتخار شد و جوانان ما در آن ایستادگی و پایداری کردند و در تارک تاریخ ما می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی هم یک واقعه ماندگار است که مردم ایستادند تا نظام و انقلاب را حفظ کنند اظهار داشت: هیچ کشوری به اندازه نظام اسلامی انتخابات برگزار نکرده است و موضوع تقلب در انتخابات یک بهانه بود تا نظام را زیر سئوال ببرند و سفره انقلاب اسلامی را جمع کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: در ماجرای کوی دانشگاه هم چنین قصدی داشتند، وقتی به خیابان ریختند و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و احمق‌های شکست خورده سیاسی کف می‌زدند باز هم موفق نشدند.

وی با اشاره به شهادت حاج قاسم یادآور شد: هنوز برای سرافرازی این نظام و مردم در سرحدات این کشور شهید می‌دهیم.

سردار غیب‌‍پرور تاکید کرد:‌کسی از بیکاری و گرانی راضی نیست و از مشکلات معیشتی مردم بی خبر نیست اما خدا برخی نامحرمان که بر سفره انقلاب نشستند و گردن کلفت شدند و به مردم خیانت کردندو برای مردم مشکلات معیشتی ایجاد کردند نگذرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) یادآور شد: صبح نزدیک است و ما منتظر هستیم طلوع آن خورشید عدالت برآید.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این آیین گفت:‌ ۹ دی روز وفاداری به نظام و رهبری، روز قدرت نمایی ملت و همبستگی آحاد مردم در مقابل برنامه های شوم دشمن است.

سردار سید صادق حسینی افزود: ۹ دی روزی بود که بصیرت آگاهی مردم موجب شکست فتنه طراحی شده توسط دشمنان شد.

وی با بیان اینکه ۹ دی روز دفاع از قانون، آزادی و حاکمیت قلمداد می‌شود ادامه داد: در این روز با حضور مردم ایران در صحنه از آرمان های امام و رهبری دفاع شد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه حضور مردم به هشت ۰پسماه تعرض به آرای ملت، قانون و نظام پایان داد اظهار داشت: دشمنان به دنبال گمراه کردن مردم بودند اما با درک صحیح و عمل به موقع توطئه شکست خورد.

وی با تاکید بر اینکه خروش پرشور ملت عزیز ایران مسبب شکست دشمن شد اضافه کرد:‌ تمام مخالفان نظام، گروه‌های معاند، استکبار و صهیونیست به صحنه آمدند در واقع یک کودتا از سوی فتنه گران و دشمنان خارجی در حال اجرا بود که توسط مردم به سمت شکست رفت.

سردار حسینی یادآور شد: حضور در سالگرد ۹ دی به معنی دفاع از جمهوری اسلامی و حرکت پشت سر رهبری است.

  به گزارش ایرنا، ۹ دی ماه اعتراض ملت ایران به فتنه گری دشمنان انقلاب و کشور است این روز در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامیده شده است.

برچسب‌ها کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج 9 دی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج 9 دی سردار غیب پرور انقلاب اسلامی یادآور شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب یک مسئله شخصی و فردی نیست، افزود: رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است و آنان می‌خواهند نوجوانان و جوانان ما را گمراه و نسبت به دین بی تفاوت کنند.

وی افزود: بدخواهان این مرز و بوم همواره نواقص و مشکلات را بزرگنمایی می‌کند تا با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه یزد تأکید کرد که توطئه‌های مستمر دشمنان نظام اسلامی به فضل خدا و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای ناکام مانده و نظام در همه عرصه‌ها سرافراز است.

وی با اشاره به اقدامات بازدارنده فرزندان این ملت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: شجاعت و ایستادگی نیرو‌های مسلح در برابر دشمن نیازمند تقدیر و شکرگزاری است.

ناصری با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگر‌ها یک رکن اقتصاد و کار در کشور هستند و باید در جامعه رشد کنند. با همکاری و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اقتصادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف خودکفا شویم.

وی همچنین روز معلم را گرامی داشت و تصریح کرد: معلمان نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند و باید نسبت به این مسائل احساس مسئولیت کرده و کتاب‌های شهید مطهری را در زمینه‌های مختلف مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهید مطهری یک دانشمند و عالم برجسته و دلسوز و دغدغه‌مند مردم بود و زمینه سازی بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد.

دیگر خبرها

  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت