Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:16:56 GMT

آئین گرامیداشت ۹ دی در ساری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۸۸۵۸

آئین گرامیداشت ۹ دی در ساری برگزار شد

به گزارش ایرنا ، در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استقبال پرشور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در کنار مردم شهید پرور شهرستان ساری همراه بود ، وداع با پیکر مطهر شهید مهران شوری زاده از شهدای مدافع امنیت کشو ر با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید مهران شوری‌زاده که از نیروهای قرارگاه قدس سپاه در سیستان و بلوچستان بود چند روز قبل به همراه محسن کیخوایی در درگیری با اشرار این استان به شهادت رسید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان دفاع مقدس و مدافعان حرم ، ۹ دی را سالروز حماسه آفرینی ملت ، پیمان ملت با رهبری ، انقلاب و آرمان های شهدا توصیف کرد و گفت: حماسه ۹ دی روز مثال زدنی بصیرت ملت نسبت به مخالفان ، معاندان و فتنه گران بوده است .

حسین مظفر با اشاره به این که حضور ملت ایران در ۹ دی نمایش ایستادگی در برابر همه دنیا طلبان بوده است ،افزود : ملت در این روز پاسخ فتنه گران را به تمام معنا داد و حرف و حدیثی را بر جای نگذاشت.

وی با اظهار این که جوانان و نسل جدید در امتداد نسل گذشته جانانه در ۹ دی آمدند و برابر فتنه گران ایستادند ، گفت : بدانیم رویدادهای تاریخ ریشه در گذشته دارد. پیمان شکنان و فتنه گران در طول تاریخ بوده اند و هستند و ایثارگران با بصیرت نیز همواره مقابل آنان حضور و ایستادگی می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و برادر سه شهید تصریح کرد: همه باید از حماسه ۹ دی پند بگیریم که بصیرت با همبستگی و وحدت چراغ راه است و نبایدفریب بخوریم.

وی ا فزود : باید یادبگیریم که در چه زمان و مکان ،حمایت و دفاع  ، صلح ، فریاد و یا سکوت کنیم . فتنه گران حق و باطل را با هم فریاد می زنند ، چرا که تشخیص بسیار سخت و دشوار می شود به همین دلیل  برای رسیدن به حقایق فتنه که روش دشمنان شده است ،باید آگاهی و بصیرت را افزایش بدهیم.

مظفر با تاکید بر این که تنها راه خنثی سازی فتنه فقط بصیرت است ، گفت : دقت کنید که امروز هم سه گروه ناکثین، قاسطین و مارقین در این کشور هستند. دوستداران سلطنت طلب ، ویژه خوارانی که همواره دستشان به بیت المال دراز است  و کسانی که ادعای دفاع از ولایت  فقیه را دارند  و به دنبال باج خواهی هستند، همان سه گروه این زمان هستند.

وی افزود : امروز سینه چاکانی که تعدادشان نیز زیاد است مقابل ولی فقیه ایستادگی می کنند و بدانید تنها راه شناخت و مقابله با آنان بصیرت افزایی است ، بدانید حق گرایی نباید فدای شخصیت گرایی شود . هستند کسانی که شخصیت بالایی در این نظاام و انقلاب داشتند اما حق را زیر پا له کردند و به ملت و مردم خودشان خیانت و به بیت المال نیز دست درازی کردند.

برچسب‌ها ساری مازندران مراسم بزرگداشت حسین مظفر مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری مازندران مراسم بزرگداشت ساری مازندران مراسم بزرگداشت حسین مظفر مجمع تشخیص مصلحت نظام فتنه گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان نظام روانشناسی استان بوشهر سه شنبه شب در این آئین با تبریک روز روانشناسی اظهار داشت: سلامت جسمی، سلامت روانشناختی و سلامت اجتماعی یک بعد اجتناب ناپذیر دیگری به نام سلامت معنوی دارد.

محمدرضا بحرانی گفت: معنویت از سال ۲۰۰۰ براساس اعلام دبیرکل سازمان جهانی بهداشت به عنوان یک بعد اساسی وجود انسان تعریف و تبیین شد و به تبع آن سلامت معنوی به عنوان یکی از ابعاد اساسی سلامت مطرح شد.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور بوشهر بیان داشت: با توجه به تعریف سلامت و سلامت روانشناختی قابل انتظار بود که این اتفاق رخ دهد؛ چرا که این خلا کاملاً محسوس و ملموس در ابعاد مختلف سلامت بود.

بحرانی تصریح کرد: از زمانی که این بعد سلامت در ذیل ابعاد مختلف سلامت قرار گرفت، رویکردهای قدیمی نسبت به درمان و روانشناسی هم خودشان را به روز کردند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی استان بوشهر گفت: نگاه یا مکتب سلامت معنوی اولین و مهمترین دغدغه اش معنای زندگی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این نشست ضمن تبریک روز روانشناسی و تقدیر از برگزارکنندگان این بزرگداشت و نشست تخصصی آن اظهار داشت: در کنار سلامت جسم، سلامت روح و روان بسیار مهم است.

رضا درویشی گفت: شاهد آن هستیم که اساتید ما در این رشته کاربردی در سطح دانشگاه چه در قالب استاد و چه در قالب مشاور علاوه بر ارتقاء دانش افزایی دانشجویان در تلاشند مشاوران خوبی نیز برای آن در مسیر معلمی و زندگی باشند.

درویشی بیان داشت: در دنیای امروز ما تخصص روانشناسی یک تخصص بسیار لازم، کاربردی و ضروری است و دانشجومعلمان رشته های مختلف علوم تربیتی، مشاوره و امور تربیتی ما که در آینده دانش آموزان این مرز و بوم را تعلیم خواهند داد، رسالت بزرگی در فراگیری علوم مختلف این تخصص دارند.

وی خاطرنشان ساخت: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در حوزه روانشناسی اساتید مجرب و خوبی دارد که نتیجه تلاش آنها فعال سازی انجمن علمی مشاوره با اجرای برنامه های کیفی است.

در ادامه این آئین بزرگداشت نیروزاده، محمدی باغملایی و درخشان اساتید هیات علمی رشته روانشناسی دانشگاه و رستمی مشاور پردیس علامه طباطبایی و از اساتید با سابقه دانشگاه در کارگاه تخصصی حال خوب یعنی رابطه خوب به بیان مطالب خود پرداختند.

این کارگاه به همت گروه آموزشی روانشناسی و مشاوره، انجمن علمی مشاوره و روانشناسی و واحد مشاوره پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد.

کد خبر 6093615

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد