Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه ۹ دی دشمنان انقلاب و نظام را مایوس کرد، گفت:انتخابات بهانه ای برای فتنه انگیزی در سال ۸۸ بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  حشمت‌الله قنبری در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی که پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ، استاندار مقامات نظامی و انتظامی در مصلی کرج برگزار شد ، اظهار داشت: 9 دی بیعتی مجدد با رهبر‌ معظم انقلاب و نظام اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده برخواسته از دین و شگفت انگیز بود، افزود: نظام سلطه همواره به به دنبال 2 هدف بوده یکی از آنها هدف‌ها حذف اسلام و رهبری بود که این هدفها تعبیر نشدنی است.

اجتماع بزرگداشت یوم‌الله 9 دی ماه در سراسر گیلان برگزار شداجتماع مردمی یوم الله 9 دی در اصفهان به روایت تصویرجریان فتنه بزرگ‌ترین خیانت را به مردم و انقلاب داشت/ نقشه‌های شوم دشمنان در حماسه 9 دی‌‌ خنثی شد

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه از روز پیروزی انقلاب اسلامی این کشور هر روز با یک فتنه از سوی دشمنان مواجه بود ، گفت : نظام استکبار هرگز با جریان حق کنار آمدنی نیست  و صفحات تاریخ  این دشمنی‌ها را تایید می کند.

محقق حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمنی‌ها بعد از ادامه انقلاب و تحکیم ساختار نظام بیشتر و گسترده تر شد، بیان کرد: ساماندهی و تاسیس صدها گروهک التقاطی مخالف از سوی دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب تنها یکی از تلاش‌های دشمن به انقلاب بود.

سخنران مراسم یوم الله 9 دی کرج با بیان اینکه 8 سال جنگ تحمیلی هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل کرد، ادامه داد: آنها هیچ وقت باور نمی کردند که یک مردم در در گوشه ای از  دنیا بتوانند در مقابل همه جریان‌های معاند ایستادگی و سینه سپر کند.

قنبری با بیان اینکه  فتنه 88 یک فتنه عظیم بود، تصریح کرد: آنچه که در سال 88 اتفاق افتاد مربوط به انتخابات نبود و انتخابات بهانه ای برای فتنه انگیزی  و ایجاد اختلاف در جامعه بود و اگر انتخابات هم نبود این فتنه به یک بهانه دیگر درست می شد.

وی با بیان  بیان اینکه در فتنه 88 دقت عمل جریان‌های نفوذی و داخلی و بیرونی نظام سلطه کم نقص بود، ادامه داد: بر اساس همه محاسبات و پیش بینی ها جمهوری اسلامی باید تاکنون فرو می پاشید که با بصیرت و مقاومت ملت ایران در برهه‌های مختلف اینگونه نشد.

این پژوهشگر با اشاره به  اینکه 9 دی یک حرکت و در واقع انقلابی به عظمت انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: 9 دی  یک جوشش و خروش بود که نظام سلطه از ملت ایران مایوس شد.

وی با اشاره به اینکه در مکانیزم انتخابات ایران امکان تقلب نیست و  دشمنان هشت ماه در کشور فتنه و التهاب آفرینی کردند ، عنوان کرد: اما آنچه که سبب شد این فتنه سیاه از بین رفت وجود رهبری از جنس علوی بود که این فتنه بزرگ را خنثی کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوم الله 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است