Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره یک شائبه درباره هافبک انگلیسی تیمش شفاف‌سازی و تأکید کرد که حاشیه امنیت قابل توجه شاگردانش در صدر جدول قهرمانی آنها را تضمین نمی‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (چهارشنبه) در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس موفق شد میزبان خود تیم برنتفورد را با تک گل دقیقه 16 فیل فودن شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فودن و گریلیش که او نیز مقابل برنتفورد به میدان رفت، دو بازیکنی بودند که گفته می‌شد پپ گواردیولا آنها را به خاطر بی‌انضباطی اخیرشان برای خوشگذرانی شبانه در کنار یکدیگر، از ترکیب تیم در شب پیروزی 4 بر صفر مقابل نیوکاسل کنار گذاشته است. سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اما این موضوع را رد کرد.

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که آیا این بازی برای فودن حکم یک فرصت را داشته تا خودش را به سرمربی تیم اثبات کند، اظهار داشت: مطلقاً نه. او نیازی نداشت چیزی را به من ثابت کند. تنها چیزی که او می‌بایست ثابت می‌کرد این بود که هنوز همانقدر از فوتبال بازی کردن لذت می‌برد که یک پسر بچه هنگام فوتبال بازی کردن لذت می‌برد. این مهمترین مسئله بود.

سرمربی آبی‌پوشان شهر منچستر افزود: فودن از زمانی که به ما ملحق شده و شروع به تمرین و بازی کرد، همیشه کارش را عالی انجام داده است. او بازیکنی با قابلیت بازی در چند پست متفاوت است و همیشه هم کارش را عالی انجام داده است. او واقعاً بازیکنی خارق‌العاده است و ما هم هیچ تردیدی درباره توانایی‌هایش نداریم.

لیگ برتر انگلیس| برتری منچسترسیتی مقابل برنتفورد با حضور 8 دقیقه‌ای سامان قدوس

 

منچسترسیتی به لطف این پیروزی متوقف شدن دو رقیب اصلی‌اش لیورپول و چلسی، حالا در صدر جدول حاشیه امنیتی 8 امتیازی دارد.

گواردیولا اما معتقد است که این فاصله در این مقطع از فصل معنای خاصی ندارد. او گفت: هنوز 54 امتیاز دیگر برای کسب کردن مانده است. انتظار نمی‌رفت که در این مقطع از فصل ما 8، 9 امتیاز از بقیه تیم‌ها جلو باشیم اما لیورپول یک بازی کمتر انجام داده است. با این حال هنوز 54 امتیاز دیگر باقی مانده است و در ماه دسامبر هم هیچ تیمی قهرمان نمی‌شود. ما هم بازی‌هایی را خواهیم باخت. من تصور می‌کنم که در هفته‌های آتی باید با آرسنال، چلسی، ساوتهمپتون هم روبه رو شویم. با آرسنال باید در لندن بازی کنیم. آرسنالی که الان شاید یکی از تیم‌های خوب لیگ باشد، در واقع بهترین آرسنالی که در 4، 5 سال گذشته دیده‌ایم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گواردیولا منچسترسیتی گواردیولا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا

وضعیت ژائو کانسلو برای فصل آینده همچنان نامشخص است. 

طرفداری | ژائو کانسلو از ژانویه ۲۰۲۳ به دلیل اختلاف با پپ گواردیولا برای منچسترسیتی بازی نکرده است. او در همان ماه به بایرن مونیخ و سپس به بارسلونا قرض داده شد. گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی جدیدش در پاسخ به اینکه آیا کانسلو آینده ای در این باشگاه دارد یا نه گفت:

آخر فصل مشخص می شود. هنوز در مورد آینده او صحبت نکرده ایم.

تاریخچه مشکلات کانسلو و گواردیولا

 کانسلو در دوران حضورش در سیتی، دو بار چنین وضعیتی را تجربه کرده است. درست پس از پیوستن از یوونتوس در سال ۲۰۱۹، پس از اینکه گواردیولا کایل واکر را در پست دفاع راست به او ترجیح داد، قصد داشت باشگاه را ترک کند. در اواخر سال ۲۰۲۲، کانسلو در جلسات تیم توجهی نداشت و طبق گزارش ها در حالی که گواردیولا صحبت می کرد، شروع به گوش دادن به موسیقی با هدفون کرد.

وضعیت قرارداد ژائو کانسلو

کانسلو تا سال ۲۰۲۷ با سیتی قرارداد دارد، او ۱۱ ماه قبل از انتقال قرضی به بایرن، قرارداد جدیدی امضا کرد. قرارداد قرضی پرتغالی با بارسلونا در پایان این فصل به پایان می رسد، هرچند او تمایل خود را برای ماندن در باشگاه کاتالانی به مدت دو یا سه سال دیگر ابراز کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • گل دوم فیل فودن به برایتون (برایتون 0-3 منچسترسیتی)
  • گل زیبای فیل فودن به برایتون (برایتون 0-2 منچسترسیتی)
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد