Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:36:21 GMT

کالاهای اساسی مردم همدان به موقع تامین شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۸۹۴۶

کالاهای اساسی مردم همدان به موقع تامین شد

گروه استانها- معاون اقتصادی استاندار همدان با این توضیح که  آرامش بازار همدان به خوبی حفظ و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم این استان به موقع تامین شده است گفت: امروز همه باید به حفظ آرامش بازار کمک کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان٬ ظاهر پورمجاهد ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار همدان با بیان اینکه همه باید به حفظ آرامش بازار کمک کنند اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع تنظیم بازار، کمیسیون ویژه ای برای تنظیم بازار کشور تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیران جهاد کشاورزی و صمت  با اشاره به اینکه برای تنظیم و بهبود شرایط بازار، تسهیل گری نیاز است افزود: مسئولان نیز باید همچون مردم که همیشه به خوبی همراهی و مشارکت کردند، آسایش بازار و تامین به موقع کالاهای اساسی را فراهم کنند.

معاون اقتصادی استانداری همدان با این توضیح که  آرامش بازار همدان به خوبی حفظ و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم این استان به موقع تامین شده است ادامه داد: امروز همه باید به حفظ آرامش بازار کمک کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار و بازرسی‌ها به صورت جدی صورت می‌گیرد عنوان کرد: سامانه‌های نرم افزاری به هم متصل شدند و رصد روزانه بازار صورت می‌گیرد.

توزیع اینترنتی تخم مرغ تنظیم بازاری در استان قزوین آغاز شدتحدید سازمان تعزیرات با قوانین "نظام صنفی" و "حمایت از مصرف‌کننده"/ 50درصد شهرستان‌ها تعزیرات ندارند/ تنظیم بازار باید ذیل سازمان تعزیرات انجام شود

پورمجاهد با تشریح بایدها و نبایدهای نظارت بر بازار و کنترل قیمتها اظهارداشت:  از ظرفیت بسیج اصناف نیز برای بازرسی‌ها استفاده شده است.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کالاهای اساسی آرامش بازار تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد

مولایی، کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  راه اندازی سامانه خودنویس نقش موثری در کاهش حق الزحمه های نجومی و تخلفات  مشاوران املاک کشور دارد گفت:  راه اندازی این سامانه  باعث شد بسیاری از متقاضیان و مستاجران که پیش از این درگیر  تخلفات ومشکلات مشاوران املاک بودند دیگر مشکلی نداشته باشند و همین امر خود باعث شد که بازار اجاره مسکن آرام تر شود.

وی اظهار کرد: از بهمن ماه سال گذشته که این سامانه راه اندازی شده و مشاوران املاک از طریق این سامانه اقدام به ثبت قرارداد می کنند شاهد آن هستیم که این بازار بسیار آرام تر شده است.

این کارشناس سیاست گذاری مسکن اظهار کرد: با اجرایی شدن این سامانه بخش عمده ای از حق الزحمه های نجومی و زیرمیزی های که وجود داشت برطرف و مدت زمان انعقاد  قرار داد کاهش یافته است.

او گفت: با اجرایی شدن این سامانه به نظر می رسد که تابستان بسیار آرامی پیش روی مستاجران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود