Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زلمی خلیلزاد فرستاده پیشین ایالات متحده در امور صلح افغانستان در واکنش به گفته های رئیس جمهور فراری افغانستان اظهار کرده است که اگر اشرف غنی فرار نمی‌کرد، روی یک حکومت همه‌شمول توافق صورت می‌گرفت.

خلیلزاد افزوده است که اگر غنی فرار نمی‌کرد، لویه جرگه شکل می‌یافت و انتقال قدرت به شکل مسالمت آمیز صورت می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته های خلیلزاد درحالی است که غنی اظهار داشته است که اگر او در کابل می‌ماند هیچ تغیری بوجود نمی‌آمد.

اشرف غنی، آخرین رئیس جمهور افغانستان قبل از سقوط کابل به دست طالبان گفته است که تنها دقایقی پس از آن تصمیم به ترک کشور گرفت که محافظانش گفتند دیگر امکان حفاظت از او یا پایتخت را ندارند زیرا طالبان به تعهد خود در خودداری از ورود به کابل عمل نکرد.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان اشرف غنی خلیلزاد سقوط دولت افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل

نمایشگاه افغان-قزاق که با هدف توسعه و بهبود روابط بین افغانستان و قزاقستان، رفع انزوای اقتصادی در سطح منطقه و افزایش مبادلات تجاری در کابل ایجاد شده بود امروز به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه بین‌المللی حدود ۸۰ شرکت بزرگ از ۱۳ بخش کشاورزی، معدن، تجارت، بانک، فناوری و مخابرات شرکت کردند و در کنار آن، جلسات انجام معاملات بین تجار نیز برای این شرکت‌ها برگزار شد.

گفتنی است که نمایشگاه افغان - قزاق با نمایش گذاشتن محصولات و تولیدات داخلی دو کشور افغانستان و قزاقستان در ۸۰ غرفه افتتاح گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • وقوع انفجار در غرب کابل