Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:31:35 GMT

ثبت ۳۰۰۰ تماس مردمی در سامانه سامد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۸۹۷۵

ثبت ۳۰۰۰ تماس مردمی در سامانه سامد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، ابوالفضل بهرامیان، مسئول ستاد ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به قم گفت: شهروندان قم از فردا می‌توانند از طریق تماس با شماره سه رقمی ۱۱۱ خواسته‌ها و مطالبات خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت نامه هایشان پیگیری و پاسخ داده شود.

او افزود: شهروندان برای ثبت درخواست و مشکلاتشان لازم است کدملی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، تلفن و نشانی محل سکونتشان را در اختیار کاربران این ستاد قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ستاد ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به قم گفت: تمامی تماس‌های تلفنی و حتی نامه‌های دست نویس به این ستاد ارجاع و تبدیل به یک نامه الکترونیکی می‌شوند تا در مراحل بعدی پیگیری شود.

ابوالفضل بهرامیان ،مسئول ستاد ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به قم گفت: تا ساعت ۱۲ امروز ۳۰۰۰ تماس مردمی در سامانه سامد ثبت شده است و مردم می توانند تا پایان ساعت ۲۱ با شماره تماس ۱۱۱ تماس بگیرند و خواسته های خود را ثبت کنند.

او ادامه داد:تمامی درخواست ها و مطالبات مردمی و همچنین نامه های دست نویس در قالب یک نامه الکترونیکی پیگیری خواهند شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات برگزار شد، در این جلسه گزارشی درباره اقدام‌های انجام شده و مشکلات و نقایص موجود در سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هریک از سازمان‌ها پیشنهاد‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر در آیین شکوهمند اربعین امسال ارائه کردند. 

در این جلسه دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده به توزیع موفق حدود ۴ میلیون گذرنامه و ایجاد ۱۴ پایگاه پست یافته در نقاط مختلف کشور عراق در سال گذشته اشاره کرد و آن را از جمله خدمات ضروری اولیه در آیین شکوهمند اربعین برشمرد.

وی با اشاره به مشکلات ستاد اربعین شرکت ملی پست در دوسال گذشته، پیشنهاد‌هایی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائرین اربعین ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی