Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یعقوبعلی نظری  استاندار خراسان رضوی  در پیامی که به مناسبت فرا رسیدن سالگرد نهم دی ماه روز بصیرت صادر کرد گفت: ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی با حضور و خلق حماسه ۹ دی برگ زرینی دیگر در کارنامه بصیرت افزایی خود در حمایت از نظام اسلامی و ارزشهایمان به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است:به برکت خون شهیدان، امام راحل و فرامین سکاندار این انقلاب مقام معظم رهبری، به رغم فشار‌های دشمنان و مخالفان سرسخت انقلاب اسلامی، مسیر توسعه و پیشرفت در مقیاس گام دوم انقلاب پایه ریزی شده و درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان شیفتگان بسیار دارد.

بیشتر بخوانید

اعلام ویژه برنامه‌های یوم الله ۹ دی در حرم رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: به عنوان خدمتگزار مردم شریف و انقلابی استان پهناور خراسان رضوی از جوار بارگاه مطهر رضوی، فرارسیدن نهم دی ماه روز بصیرت و تقارن آن با ایام شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و توفیقات روز افزون برای یکایک شیفتگان انقلاب اسلامی مسالت دارم.

او در ادامه این پیام گفت:حضور مردم حماسه ساز ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید و مردم در این حماسه انزجار خود را از اغتشاشگران و دشمنان نشان دادند و بر پیمان خود با رهبری تاکید کردند.
نهم دی در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام//م.م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی حماسه نهم دی ماه روز بصیرت نهم دی دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه

به رسم هر جمعه میدان السبعین در پایتخت یمن بار دیگر شاهد سیل جمعیت در حمایت از مردم غزه است.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه