Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@00:30:42 GMT

مدیریت سیاسی رهبری در فتنه ۸۸ ستودنی است

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۹۱۰۴

مدیریت سیاسی رهبری در فتنه ۸۸ ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، سید محسن دهنوی پیش از ظهر امروز در مراسم ۹ دی در سالن شهید آوینی اداره ارشاد اسلامی شهرستان رودسر با مروری به ماجرای سال ۸۸ و فتنه‌ای که با کمک دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی رخ داد، اظهار کرد: فتنه‌ای که سال ۸۸ در کشور ما رخ داد هر نظام سیاسی دیگری را در دنیا می‌توانست از پای بیاندازد اما با سیاست رهبر معظم صحنه تغییر کرد و شرایط به نفع کشور تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در ایام فتنه سال ۸۸ افزود: مدیریت سیاسی مقام معظم رهبری در اداره امور بی‌نظیر بود و توانست با فضاسازی و فرصت دادن به معاندین، صف مردم را از آنان جدا و با کمک خود مردم به جای مدیریت نظامی با مدیریت مردمی آرام کرد. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ بزرگترین بحران سیاسی نظام انقلاب اسلامی بود، بیان کرد: باید قدردان مدیریت سیاسی مقام معظم رهبری باشیم و همگی به آن افتخار کنیم و در مقاطع حساس دیپلماسی و سیاسی به ایشان اعتماد کنیم. 

وی با اشاره به اینکه پس از فتنه ۸۸، ادبیات دشمن و غرب نسبت به نظام جمهوری اسلامی تغییر کرد و دشمن جریح شد، تصریح کرد: دشمن به خیال اینکه فضای داخلی اسزان اسلامی ثبات لازم را ندارد و می‌تواند به راحتی وارد کشور شود فشارهای تحریم‌ها را زیاد کرد و پشت همه این ماجراها آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها بودند که صحنه کشور راهدایت می‌کردند. 

دهنوی با اشاره به روی کار آمدن دولت حجت‌الاسلام رئیسی و در اختیار گرفتن کشور با اوضاع تورم بی‌سابقه، کاهش ارزش پول ملی کشور و خزانه خالی گفت: دولت جدید برای ساماندهی اقتصاد کشور و حوزه بین المللی برنامه‌هایی تعریف کرده و در این حوزه تلاش‌های خود را بکار گرفته است. 

وی با بیان اینکه مذاکره کنندگان هسته‌ای در گذشته یاد گرفته بودند که همیشه از ایران امتیاز بگیرند. افزود: دولت جدید در حوزه هسته‌ای با اصلاح روند مذاکره روند درستی در پیش گرفته و امیدواریم اخبار خوبی طس ماه‌های آینده از این مذاکرات شاهد باشیم. 

سردار سلیمانی قوت رهبری و توان انقلاب بود
دهنوی با اشاره به شهادت رسیدن سردار سلیمانی به دست دشمنان کور دل گفت: با به شهادت رسیدن سردار سلیمانی بخشی از توان ما در منطقه از بین رفت در واقع شهید سلیمانی قوت رهبری و توان انقلاب بود. 

وی با اشاره به تلاش دولت جدید در راستای ترمیم روابط بین المللی و حل مشکلات موجود با کشورهای منطقه و همسایگان بیان کرد: تلاش دولت احیای روابط کشورمان با همسایگان به جای نگاه به کشورهای غربی و موضع قاطع برای ورود نکردن به جنگ افغانستان است. 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اصلاح سیاست‌های غلط تامین بودجه کشور تصریح کرد: عدالت در بودجه و رفع تبعیض‌ها از برنامه‌هایی است که دولت آغاز کرده و تلاش می‌کند تا فشارها را از زندگی مردم کم کند همه موظفیم تا دولت را در انجام اقدامات درست یاری دهیم. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ مدیریت رهبری سردار سلیمانی سال ۸۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد

ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: وقتی اقتصاد کشور دولتی مدیریت می‌شود یعنی آمار و ارقام در حوزه‌های نرخ بیکاری و اشتغال و در شاخص‌های اقتصادی نیز توسط خود دولت ارائه می‌شود.

احمد مرادی در حاشیه یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی‌ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت و جایگاه استان هرمزگان در اقتصاد دریامحور، اظهار کرد: استان هرمزگان پایه اقتصاد دریامحور محسوب می‌شود و بیش از ۶۰ درصد از فعالیت‌های مرتبط با اقتصاد دریا محور در استان هرمزگان شکل می‌گیرد. به همین جهت باید با یک نگاه ویژه به این فرصت‌ها برای توسعه متوازن اقدام شود.

وی، با اشاره به ارزش افزوده عظیم فعالیت‌های اقتصادی دریا از جمله صید و صیادی، گردشگری، حمل ونقل و ...، عنوان کرد: تنها نباید مسائل امنیتی و استراتژیک دریا را در نظر داشته باشیم بلکه می‌توان بهره‌های عظیم اقتصادی از آن برد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان، بیان کرد: در اغلب برنامه‌های توسعه، درآمدهای حاصل از فعالیت‌های دریایی پیش‌بینی شده است که اگر بتوانیم آن را محقق کنیم، به راحتی می‌توان برای ایجاد پالایشگاه‌های مختلف در راستای جبران ناترازی انرژی در کشور گام برداشت که اقدامی بسیار مهم و توسعه‌ای محسوب می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: مجلس به دولت تکلیف کرده بود که ۲۰۰ هزار تن ماهی در قفس پرورش داده شود. با بررسی‌های بنده در بهترین حال ۲۰ هزار تن حاصل شد که نشان دهنده فاصله عظیم و گسترده عمل تا هدفگذاری است. وقتی این موضوع از وزیر جهاد کشاورزی سوال شد، مسائلی مانند وابستگی صنعت شیلاتی کشور از جمله قفس، تور و بچه‌ماهی به کشورهای خارجی را از جمله این مطرح شد.اعلام کردم که شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های جوان کشور توانایی ساخت قفس و تور را در داخل کشور را دارند که مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

وی، با ذکر این نکته که نباید اقتصاد کشور را دولتی مدیریت کرد، گفت: دلیل بروز این چالش‌ها، مدیریت دولتی اقتصاد است. مقام معظم رهبری در شعار سال به جلب مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی اشاره کردند و اگر می‌خواهیم این چالش‌ها در حوزه اقتصاد برطرف شود باید با عمل فرمایشات مقام معظم رهبری، دولت‌ها از تصدی‌گری در اقتصاد فاصله بگیرند.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان بیان کرد: وقتی اقتصاد کشور دولتی مدیریت می‌شود یعنی آمار و ارقام در حوزه‌های نرخ بیکاری واشتغال و در شاخص‌های اقتصادی نیز توسط خود دولت ارائه می‌شود. در چندین برنامه توسعه‌ای، رشد اقتصادی ۸ درصد هدفگذاری شد که این رشد اقتصادی صرفا با برگزاری جلسه و کنفرانس محقق نمی‌شود بلکه باید این باور را در سطوح مختلف جامعه بگسترانیم.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد